Simo forhandler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.543 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

rlyn

Nogen som ved, hvem der forhandler Simo?
jeg har googlet, men kan ikke rigtig finde en forhandler

Knus
Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

eliasogmor

altså jeg har købt en gammel simo til terassen hos mor og barn...men aner faktisk om de stadigvæk bliver lavet....

Anmeld

27. oktober 2008

Astrid P

Jeg er ret sikker på at Børnebiksen i Låsby forhandler Simo barnevogne. Der er ikke nogen på deres hjemmeside, men de har masser af ting i butikken som ikke er på nettet, så jeg ville da ringe til dem og høre ad hvis jeg var dig... Vi har selv en Simo barnevogn som vi har købt brugt, og vi har fået skiftet nogle knapper ud hos Børnebiksen. Så jeg mener altså at de forhandler dem.

86952022 er nummeret!

God jagt - KH Astrid

Anmeld

27. oktober 2008

tascia

ønskebørn i cityvest (brabrand) forhandler dem også, har nemlig fået skiftet trykknapper hos dem

//Natascia

Anmeld

27. oktober 2008

Loggidut

det er barnevognen simo du mener ik? Babysam, der købte vi vores vogn, og elsker den over alt på jorden, selv om den nærmest aldrig bliver brugt!

Anmeld

27. oktober 2008

eliasogmor

Loggidut skriver:

det er barnevognen simo du mener ik? Babysam, der købte vi vores vogn, og elsker den over alt på jorden, selv om den nærmest aldrig bliver brugt!

der blev jeg klogere troede selv ikke de blev lavet mere....

Anmeld

27. oktober 2008

tascia

Loggidut skriver:

er det ikke forskelligt fra forhandler til forhandler? vores er nemlig købt i babysam, men de forhandler dem ikke mere, derfor måtte vi i ønskebørn i stedet for..

//Natascia

Anmeld

27. oktober 2008

Tullebobs

Ønskebørn i Klarup har dem - ved ikke om de har dem i City syd (mener at kunne huske at du er fra Aalborg, ikke?).

Trine

Anmeld

27. oktober 2008

rlyn

Tusind tak for svar - vil fluks ringe til Ønskebørn i Klarup.

Vi har solgt vores kombivogn, HVIS jeg kan finde en forhandler, hvor køberne kan få et nyt hjul til den

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.