Ny undersøgelse om abort hvis man har født drenge først...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.089 visninger
12 svar
5 synes godt om
17. april 2011

klmf

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

LinLin

lotchen skriver:

http://www.dr.dk/sundhed/Forskning/2011/0413142114.htm

Spændende forskning!

Jeg har læst en lignende artikel før. Så helt nyt er det ikke...

Men jeg spurgte faktisk lægen om det i forbindelse med min MA i nov 2009! -(har David fra 2006) Det havde hun aldrig hørt om...

- men det er da lykkes at komme hjem med endnu en dreng sidste år

Anmeld

17. april 2011

Rosa

Spændende artikel, men sikke da en rædderlig overskrift?!  "Når storebror dræber" 

Anmeld

17. april 2011

klmf

Rosa skriver:

Spændende artikel, men sikke da en rædderlig overskrift?!  "Når storebror dræber" 

Jeg havde heller ikke lige lyst til at nappe den.... Skulle åbenbart være lidt sensationsagtigt!

Anmeld

17. april 2011

Mumto3

Jeg læste en artikel om det for 6 år siden da jeg havde en SA efter jeg havde fået en søn. Så det er bestemt ikke nyt.

Faktisk viste det sig at stort set alle i omgangskredsen der havde fået en dreng havde haft en SA efterfølgende. Da en af veninderne (der havde fået en dreng) så blev gravid igen, var hun sikker på at hun nok aborterede, at hun slet ikke regnede sig selv som værende gravid...men 9 mdr efter fik hun endnu en søn

Anmeld

17. april 2011

klmf

Det er bare lidt vildt nogen gange at tænke på, hvad kroppen egentlig kan lave af ballade mog noget ønsket - det er stærke kræfter, der er i gang.

Anmeld

3. maj 2011

camilla28

hmmm nu hvor jeg læser dette slår  det mig lige

det er sket for mig

vi fik 2005 en dejlig daniel

2008 opdager jeg  at jeg er gravid ups 

til skanningen  viser det sig den lille spirer ikke spirer mere og resten klarede kroppen helt narturligt

2009  fik vi cathrine

så passer den undersøelse virkelig

'

Anmeld

4. maj 2011

Pia.

Vi fik Mikkel I 1999 efter ham mister jeg to gange og så kommer Mille i 2002 efter Mille får vi uden nogen problemer en lillebror mere Mads kommer I 2006 

Anmeld

4. maj 2011

SussieThyssen

lotchen skriver:

http://www.dr.dk/sundhed/Forskning/2011/0413142114.htm

Spændende forskning!

Hmmm...så er min id om, at jeg var sikker på at jeg ikke kunne få drenge måske ikke så dum endda..dengang for de mange år siden.
Nåja..der kan man bare se.
Men jeg fik da pigerne...og til sidst en dreng.
jeg tror der er langt flere ting i dette her end de lige umiddelbart har fundet frem til...men det er da et skridt på vejen. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. maj 2011

klmf

SussieThyssen skriver:

Hmmm...så er min id om, at jeg var sikker på at jeg ikke kunne få drenge måske ikke så dum endda..dengang for de mange år siden.
Nåja..der kan man bare se.
Men jeg fik da pigerne...og til sidst en dreng.
jeg tror der er langt flere ting i dette her end de lige umiddelbart har fundet frem til...men det er da et skridt på vejen. 

Kærligst
Sussie

Jeg er også sikker på genetikken rummer mange flere hemmeligheder og muligheder end vi har kendskab til nu. Det er et spændende område!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.