tisse bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. april 2011

skøjte-prinsessen

okay skal lige smide det her... 

for et stykke tid siden var jeg i føtex for at købe bleer til når min engel kommer hehe og der så jeg en ny form a tisse underlag, godt være de har været der længe, men det er simpelthen et par tisse underbukser så man ikke behøver lagner, når man skal til at lære børn at gå på toilettet, syntes det er smart, så længe man nok ikke lige fortæller sit barn at det er til at hvis man har et lille uheld i bukserne hehe...

ej ville bare lige dele, for syntes da det en god opfindelse, ved ikke om det bare er mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

okay skal lige smide det her... 

for et stykke tid siden var jeg i føtex for at købe bleer til når min engel kommer hehe og der så jeg en ny form a tisse underlag, godt være de har været der længe, men det er simpelthen et par tisse underbukser så man ikke behøver lagner, når man skal til at lære børn at gå på toilettet, syntes det er smart, så længe man nok ikke lige fortæller sit barn at det er til at hvis man har et lille uheld i bukserne hehe...

ej ville bare lige dele, for syntes da det en god opfindelse, ved ikke om det bare er mig

Er det Up and Go du mener som er en bukseble?

Anmeld

17. april 2011

skøjte-prinsessen

kan ikke huske hvad de hed, men nej mener ikke de hed up and go... det er noget man giver sine børn på inde de skal sove i stedet for et tisse underlag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.