Legetøj 2 år og frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Mussen2

Jeg kunne godt bruge nogle indput til hvilket pigelegetøj, der er et must have som to årig og frem til 3 år ca.

tænker selv

Dukkevogn

Dukker

men er ellers ret blank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Leneur

Mussen2 skriver:

Jeg kunne godt bruge nogle indput til hvilket pigelegetøj, der er et must have som to årig og frem til 3 år ca.

tænker selv

Dukkevogn

Dukker

men er ellers ret blank

Jeg ved at når min datter bliver 2 år, så skal hun have et legekøkken, for hun er allerede nu meget interesseret i hendes legemad.

Et legetelt, papir og farver, små puslespil er lige det jeg kunne komme på....

Anmeld

17. april 2011

N&J

Lige nu leger min datter med dukkevogn/dukker, legekøkken, puslespil, klodser, motercykel, tegnegrej, brio tog, legetelt, bøger med lyd, garage med biler, udklædningstøj, kasseapperat.. hmm det var vist det jeg lige kunne komme på..  

Anmeld

17. april 2011

JustAnotherName

Mine piger er 2 og 3 år.

De ELSKER at lege med køkkenting, servere og lave mad, osv.

Og så kan de godt lide at lege med doktor-sæt, så skiftes de til at være læge og patient, eller også er dukkerne og bamserne syge og får hjælp.

Og så elsker de at lege udenfor, så scooter, cykler, osv. hitter + spand og skovl og sandkasse, gynge og vippe, osv. En kost!

Så leger de også med med Duplo-Lego klodser.

Ellers er mine piger glade for at synge og danse. Så diverse instrumenter hitter.
Og ellers børne-CD'er, som de kan synge med på og danse rundt til.

Og så er de vilde med "Anna og Lotte", "Kaj og Andrea", "Bamse og Kylling", Brum (en bil der kører rundt og hjælper andre), og ikke mindst SIGURD som synger og spiller musik. Det har de på DVD.

Måske der var et par ideér der imellem, som kunne bruges som inspiration?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.