billedredigeringsprogram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. april 2011

LenaJohansen

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe/få fat i et godt program, vil nemlig til at lege lidt med billeder... 

Programmet skal helst kunne alt mulig, f.eks gøre billeder sort/hvid og beholde en bestemt farve f.eks rød... Hvis min datter f.eks sidder med en lyserød sut i munden, skal alt andet være sort/hvidt pånær sutten? Giver det mening

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Kamulla

bruger et program på nettet der hedder picnik.com... der kan du for et lille beløb få adgang til en masse funktioner... 

nu bruger jeg bare photoshoppen

Anmeld

17. april 2011

Pullemulle

Picnik.com og det er gratis

Anmeld

17. april 2011

lounika

picasa 3     det gratis og hente og nemt at bruge...   det kan man lave en del inde og floitte colager også...

Anmeld

17. april 2011

Mor til Mike

LenaJohansen skriver:

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe/få fat i et godt program, vil nemlig til at lege lidt med billeder... 

Programmet skal helst kunne alt mulig, f.eks gøre billeder sort/hvid og beholde en bestemt farve f.eks rød... Hvis min datter f.eks sidder med en lyserød sut i munden, skal alt andet være sort/hvidt pånær sutten? Giver det mening

Photoshop, picasa, photoscape, taaz, make-up pilot.

Anmeld

17. april 2011

foto på lærred

Photoshop (men det er desvære ikke gratis)

Picasa, men der er den "forhindring" at den ved f.eks sort/hvid hvor en ting skal være i farve, ligesom tager det i en begærnset mægde. Lidt svært at forklare, men f.eks hvis det er en bluse, så tager den et bestemt område og man kan f.eks ikke gøre det pænt med at lave det ud til stregerne osv, ligesom man kan med Photoshop. Men hvis det bare er til et par enkelte billeder og det måske er en sut eller lign, så vil jeg sige det godt kan bruges, men ellers vil jeg ikke abefale Picasa til lige netop det. Men det er rigtig godt til en hel masse andet.

Anmeld

17. april 2011

Maddox

Jeg plejer at bruge tinypic.com - gratis og nemt at bruge

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

LenaJohansen skriver:

Jeg vil jo helt sikkert gerne anbefale photoshop, men for en nybegynder så kan det altså være lidt hardcore og medmindre man er en af dem der downloader det ulovligt, så koster det kassen 

Jeg ved faktisk ikke om Paint.Net kan skille farverne fra hinanden som du ønsker, men ellers er programmet helt super! Og gratis. Hvis du vil se lidt af hvad det kan, så kan du kigge mine billeder. (jeg har faktisk lige lavet en tråd hvor alle billederne er redigerede) 

Anmeld

17. april 2011

LenaJohansen

nu er jeg bestemt ikke nørd, men syntes de sidder i har skrevet er lidt svære og ingen kan det jeg søger  Eller er det mig der ikke kan finde det

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

LenaJohansen skriver:

nu er jeg bestemt ikke nørd, men syntes de sidder i har skrevet er lidt svære og ingen kan det jeg søger  Eller er det mig der ikke kan finde det

SKAL det kunne lave et skel mellem farverne?

Jeg kan hurtigt forklare dig hvordan du laver sort/hvid (eller andre farver) hvordan du redigerer i "mængden af farven" og hvordan du laver noget med kontrast og lys og til sidste hvordan du beskærer. Det er sådan de grundlæggende ting  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.