Kofoed33 skriver:
Jeg har hele tiden lagt under kurven for, hvad jeg skulle tage på, det har ikke bekymret mig over hovedet, synes bare det er dejligt når startvægten var så høj som den nu engang var.
I dag er det så veje dag og mavebilled dag, maven vokser stille og roligt igen, men siden i mandag har jeg tabt mig et lille kg, så nu er samlede vægtøgning på 1,8 kg, det synes jeg personligt er alt for lidt for en tvillingegravid som nu er 18+0.
Jeg vil lige veje mig igen i morgen tidlig, hvis den stadig siger, at jeg har tabt mig et lille kg fra i mandags tænker jeg på, at ringe til min jordmoder, for synes det er helt forkert, det er da bestemt noget der skal kigges på, synes jeg.
Oveni det hele, så mærker jeg hverken liv eller plukveer, hvilket ikke gør bekymringerne mindre.
Hvad synes i umildbart? Har i prøvet nogt lignede? Skal jeg bare tage den med ro og vente til næste veje dag og så se om der sker noget der?
Hilsen en ret bekymret føstegangs gravid.
- har hørt at det ikke er alle der mærker liv så tidligt. det er først når man er længere henne. kan huske en gammel veninde som havde mærket liv et par gange, og så mærkede hun ikke noget et par dage efter. og hun var 4½ måned henne. og det skulle vidst være helt normalt. men er hverken læge eller højgravid, så skal ikke kunne sige det :-)