Har pludselig tabt mig, skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Kofoed.

K&S skriver:

Jeg tabte mig faktisk hele vejen igennem - min lyst til søde sager forsvandt mere eller mindre og det må have gjort det, men hvis ikke du har spist anderledes eller så´n, så tjek da lige med jordemoderen  

(jeg havde også kvalme de første 4½ måned, men kastede ikke op på noget tidspunkt)

Tror også jeg vil gøre det, hvis vægten er ikke siger noget andet i morgen.

Min kvalme er næsten væk, så burde ikke have nogen effekt mere, men man ved aldrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Sitrani

tror ikke du skal være bekymret..... det er vidst ret forskelligt hvordan kvinder tager på/taber sig når de er gravide... jeg tabte mig i starten, men har alt i alt taget 10 kg på nu, og jeg er i uge 30.... Det kom lige pludselig, for ellers havde jeg også kun tabt mig eller blevet på min normale vægt, så tror det nok skal komme - det kan være du er en af dem, der først tager på til allersidst jo...  held og lykke med de 2..

Anmeld

17. april 2011

Kofoed.

STN skriver:

tror ikke du skal være bekymret..... det er vidst ret forskelligt hvordan kvinder tager på/taber sig når de er gravide... jeg tabte mig i starten, men har alt i alt taget 10 kg på nu, og jeg er i uge 30.... Det kom lige pludselig, for ellers havde jeg også kun tabt mig eller blevet på min normale vægt, så tror det nok skal komme - det kan være du er en af dem, der først tager på til allersidst jo...  held og lykke med de 2..

Det der undre mig mest er, at jeg har taget på (næsten som jeg skulle) og nu taber jeg mig. Det havde været noget hvis det var lige i starten, da kvalmen var værst, men igen, at det kommer nu, midt i graviditeten, det er det der bekymre mig.

Anmeld

17. april 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Jeg har hele tiden lagt under kurven for, hvad jeg skulle tage på, det har ikke bekymret mig over hovedet, synes bare det er dejligt når startvægten var så høj som den nu engang var.

I dag er det så veje dag og mavebilled dag, maven vokser stille og roligt igen, men siden i mandag har jeg tabt mig et lille kg, så nu er samlede vægtøgning på 1,8 kg, det synes jeg personligt er alt for lidt for en tvillingegravid som nu er 18+0.

Jeg vil lige veje mig igen i morgen tidlig, hvis den stadig siger, at jeg har tabt mig et lille kg fra i mandags tænker jeg på, at ringe til min jordmoder, for synes det er helt forkert, det er da bestemt noget der skal kigges på, synes jeg.

Oveni det hele, så mærker jeg hverken liv eller plukveer, hvilket ikke gør bekymringerne mindre.

Hvad synes i umildbart? Har i prøvet nogt lignede? Skal jeg bare tage den med ro og vente til næste veje dag og så se om der sker noget der?

Hilsen en ret bekymret føstegangs gravid.

spiser du "nok" nulle?

- har hørt at det ikke er alle der mærker liv så tidligt. det er først når man er længere henne. kan huske en gammel veninde som havde mærket liv et par gange, og så mærkede hun ikke noget et par dage efter. og hun var 4½ måned henne. og det skulle vidst være helt normalt. men er hverken læge eller højgravid, så skal ikke kunne sige det :-)

håber alt er i den skønneste orden

Anmeld

17. april 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

spiser du "nok" nulle?

- har hørt at det ikke er alle der mærker liv så tidligt. det er først når man er længere henne. kan huske en gammel veninde som havde mærket liv et par gange, og så mærkede hun ikke noget et par dage efter. og hun var 4½ måned henne. og det skulle vidst være helt normalt. men er hverken læge eller højgravid, så skal ikke kunne sige det :-)

håber alt er i den skønneste orden

spiser om jeg plejer og faktisk mere usundt, så ikke godt. Men kvalmen er endelig ved at være væk, så pas. Føler mig dog aldrig mæt, men kan ikke få mere ned, fordi der bare ikke rigtig er plads i maven.

Altså ja, jeg mærker dem nok først sent. Har overhovedet ikke mærket spark endnu.

Synes der er lang tid til næste scanning.

Anmeld

17. april 2011

Kief31

Kofoed33 skriver:

Startede dit fra graviditets start eller tabe du dig først pludselig midt i graviditeten?

Jeg startede med at holde vægten, og efter en måneds tid havde jeg så meget kvalme og madlede at jeg har tabt mig indtil for 14 dage siden, hvor jeg så er begyndt at tage lidt på..

Anmeld

17. april 2011

Kofoed.

Kief31 skriver:

Jeg startede med at holde vægten, og efter en måneds tid havde jeg så meget kvalme og madlede at jeg har tabt mig indtil for 14 dage siden, hvor jeg så er begyndt at tage lidt på..

Så dit er lidt modsat mit... Håber bare ikke det betyder noget, når det kommer så pludseligt midt i det hele.

Anmeld

17. april 2011

Sitrani

Kofoed33 skriver:

Det der undre mig mest er, at jeg har taget på (næsten som jeg skulle) og nu taber jeg mig. Det havde været noget hvis det var lige i starten, da kvalmen var værst, men igen, at det kommer nu, midt i graviditeten, det er det der bekymre mig.

måske er det fordi at bebserne lige tager et ryk for tiden, og derfor måske bruger mere af din energi, eller hvad skal man sige.... don't know.... det er vel også forskelligt hvornår man taber sig, lige så vel, som når man tager på i en graviditet, tænker jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.