P-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik min mens igår (før tid) og planene var at starte på p-piller som jeg skal hente i morgen. Men kan jeg godt starte selvom det ikke er på min 1. mens dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

GUSO

Kan du ikke hente idag?? De fleste apoteker har vagt åben i et par timer.. Ved ikke om du kan være sikker hvis du ikke starter på 1. Dag.. camilla

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Kan du ikke hente idag?? De fleste apoteker har vagt åben i et par timer.. Ved ikke om du kan være sikker hvis du ikke starter på 1. Dag.. camilla

Jo det kan jeg nok godt men så er det stadig på min 2. dag jeg starter 

Anmeld

17. april 2011

Solstrålen

Kan ikke huske hvordan reglerne er, men kan du ikke bare vente til næste mdr og så bruge anden form for beskyttelse ..

Anmeld

17. april 2011

B&J

det er bedst på dag 1 af starte men som en anden skriver kan du ikke bare beskytte dig også starte i næste månede??

Anmeld

17. april 2011

GUSO

Anonym skriver:

Jo det kan jeg nok godt men så er det stadig på min 2. dag jeg starter 

Ej hvor flot tænkt af mig jeg er ikke lige så hurtig her til morgen ...

Anmeld

17. april 2011

Kief31

Jeg har prøvet det samme engang, der sagde min gamle læge, at det kunne jeg sagtens..

Anmeld

17. april 2011

Kofoed.

Altså du kan risikere, at p-pillerne ikke virker i denne måned, men sådan er det de fleste gange du starter på en ny prævention. Så brug lige kondom de næste 3 uger, så kan i tage den helt med ro i næste cyklus

Anmeld

17. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg fik min mens igår (før tid) og planene var at starte på p-piller som jeg skal hente i morgen. Men kan jeg godt starte selvom det ikke er på min 1. mens dag?

Du kan sagtens tage dem, og de virker uanset hvad. efter 3 dage uanset hvornår på måneden du tager dem. De vil bare helst have man tager dem efter ens mens er stoppet så man ikke ødelægger sin cyklus..   der sker intet ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.