Øjenbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. april 2011

lollandpigen

Min lille dreng på 8 mdr er idag søndag startet på øjendråbe mod øjenbetændelse.... Hvordan er det lige emd daginstuation?? Må han komme i morgen når han er i behandling??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

NinaNymannMadsen

de skal ha været i behandlig i 24 timer før de må komme i daginst. det er hvertfald havd jeg har fået afvide. så går da ud fra at han godt må imorgen for så har han jo været i behandlig i godt 24 timer ikke

Anmeld

17. april 2011

lollandpigen

Astasmor skriver:

de skal ha været i behandlig i 24 timer før de må komme i daginst. det er hvertfald havd jeg har fået afvide. så går da ud fra at han godt må imorgen for så har han jo været i behandlig i godt 24 timer ikke

Vi startetede behandlingen i morges kl 8.... Vagtlægen dryppede derover også har vi været på apoteket da de åbnede og købte det vi fik på recept så vil mene det er 24 timer da han først møde ri dagins. i morgen kl 9.00

Anmeld

17. april 2011

NinaNymannMadsen

lollandpigen skriver:

Vi startetede behandlingen i morges kl 8.... Vagtlægen dryppede derover også har vi været på apoteket da de åbnede og købte det vi fik på recept så vil mene det er 24 timer da han først møde ri dagins. i morgen kl 9.00

ja så må han gerne komme afsted

Anmeld

17. april 2011

Mathilde

Min dp siger, at de bare skal være dryppet 3 gange... Så han må gerne komme afsted med mindre der er andre regler hos din dp. Ellers ring og spørg hende imorgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.