At mærke liv forskelligt!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Zibi_84

Er i uge 31, og synes jeg får flere spørgsmål på hjertet, nu mere jeg nærmere mig termin 

Jeg mærker liv hver dag, som man skal. Men synes den sidste uge at det har været mindre spark og mere bevægelse!? Jeg mærker nærmere at baby vender sig, og ruller inden under mit maveskind. og tit buler hans hoved, eller knæ?? ud... Har i oplevet at "måden i mærker liv" på ændre sig de sidste par mdr. i graviditeten? Har ca. 10 uger til Termin. Håber på svar Mvh. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Jesuisunefemme

Nu har jeg godt nok ikke prøvet det, men synes da det giver god mening.. også i forhold til det jeg har læst mig til..

Jo længere frem man kommer, jo mindre plads, ergo må det også live lidt sværere at sparke og nemmere for den gravide at mærke den bette vende og dreje sig.

Men som sagt, har ingen erfaring omkring det selv,, så jeg lure lige med.;D

Anmeld

17. april 2011

CiSo

Ja, jeg syntes da godt jeg kan nikke genkendelse til det du skriver.. Specielt det med at der lige pludselig stikker et knæ op eller andet. Så ja, jeg tror helt bestemt det ændre sig, og jo længere du kommer hen jo flere bevægelser er der..

Men glæd dig ikke til du kommer længere hen og han forhåbentlig ligger med hovedet ned af, fordi så begynder han at sparke til dine ribben. AV  

Anmeld

17. april 2011

Mor010711

Du er lige et par uger længere henne end jeg, men jeg oplever det på præcis samme måde. Og hvor det før i tiden var over det hele, er det nu (hovedsagligt) nogle enkelte steder, men meget oftere. 

Anmeld

17. april 2011

NinaNymannMadsen

ja det kan jeg godt huske fra min første graviditet. at lige noget tid før termin omkring de der 10 uger før eller sådan noget begyndte jeg at kunne mærke det var mere bevægelser end bare spark. kunne tit holde hende på numsen eller hovedet. og nogen gange kunne jeg få fat i en lille fod eller hånd. og kunne også se hvordan hun bevægede sig der inde nogen gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.