Må jeg godt prale lidt? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Chraz

Dinna88 skriver:

Jaa, det kunne da være lækkert Han er godt nok dygtig. Liiiiiidt skinger på nogle af de høje toner, men bestemt ikke noget slemt - får han undervisning? 

Nej det er vist nok selvlært hvis jeg husker rigtigt. 

Men ja lidt skingert få steder, men jeg kunne langt fra gøre det bedre selv  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Dinna88

Chraz skriver:

Nej det er vist nok selvlært hvis jeg husker rigtigt. 

Men ja lidt skingert få steder, men jeg kunne langt fra gøre det bedre selv  hehe

uh, jeg tror undervisning ville være prikken over i'et Og ikke kun for at kunne komme helt op på tonerne, men også for at lære hvordan han skal varme sin hals op (et klassisk eksempel er folk der rømmer sig lige inden de synger - det er no go) og for at lære at kontrollere stemmen 100 % f.eks.

Haha, jeg ville heller ikke kunne gøre det bedre, so who am I to judge egentlig  Men en super lækker stemme, dét har han i hvert fald!

Anmeld

17. april 2011

Chraz

Dinna88 skriver:

uh, jeg tror undervisning ville være prikken over i'et Og ikke kun for at kunne komme helt op på tonerne, men også for at lære hvordan han skal varme sin hals op (et klassisk eksempel er folk der rømmer sig lige inden de synger - det er no go) og for at lære at kontrollere stemmen 100 % f.eks.

Haha, jeg ville heller ikke kunne gøre det bedre, so who am I to judge egentlig  Men en super lækker stemme, dét har han i hvert fald!

Tak skal du have Tror også undervisning ville gøre underværker Bare ikke så nemt med snart 3 børn og få penge. Det er kun mig der har kørekort og vi bor i en lille by sårh

Anmeld

17. april 2011

heaven

du må da godt lige hilse og sige han er SEJ - det lyder rigtig rigtig godt.... og jeg synes IKKE  det gør noget, han et par steder misser tonen - det giver sangen kant og personlighed...... jeg synes sgu han er dygtig - og håber da han kommer videre med det

jannie

Anmeld

17. april 2011

Chraz

heaven skriver:

du må da godt lige hilse og sige han er SEJ - det lyder rigtig rigtig godt.... og jeg synes IKKE  det gør noget, han et par steder misser tonen - det giver sangen kant og personlighed...... jeg synes sgu han er dygtig - og håber da han kommer videre med det

jannie

Tak skal du have Det skal jeg sige til ham. Det er desværre ikke så tit han synger mere, men når han endelig gør er det noget vi nyder herhjemme

Anmeld

17. april 2011

Sphynxlover

Hold da op det lyder godt  Han er dygtig og har en dejlig stemme

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

Tak skal du have Tror også undervisning ville gøre underværker Bare ikke så nemt med snart 3 børn og få penge. Det er kun mig der har kørekort og vi bor i en lille by sårh

nej, det kan jeg godt se. Hvis han virkelig gerne vil gøre noget ved det (vil han jo nok eftersom du skrev at han stillede op til x-faktor) så kan han finde hjælp på youtube -  http://www.youtube.com/results?search_query=singing+warm+up+exercises&aq=1&oq=singing+wa 

Men altså, han er jo bragende god - sangundervisning er jo ikke kun for at synge bedre, for som en anden skriver, så kan det jo lyde godt nok at man er jo krads krads ved nogle toner. Men det vil også gøre at han, hvis det er det han vil, kan synge i mange flere år end uden øvelserne.

Anmeld

17. april 2011

Janni.

Dinna88 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=BbOo1OJMsRc

Arh, hold OP, han minder om Jamie Walters!! Og Jamie Walters er altså et kæmpe talent  Hvis ikke det siger dig noget på navnet, så er de Ray fra Beverly Hills 90210. 

Sjovt nok, jeg fik samme tanke 

Anmeld

17. april 2011

Janni.

Og det lød super fedt, 

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

Janni. skriver:

Sjovt nok, jeg fik samme tanke 

Hæhæ Der er altså også bare en vild lighed. Og så synger de jo begeg to virkelig lækkert - jeg har altid secretly elsket Ray Pruit  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.