Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad er jeres første tanke så ved denne hund som selv tror han er en kamphund! han er nu sød, men skindet kan bedrage engang imellem .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tænker "Farmor". Det var nemlig sådan en hun havde
Den ser rigtig sød ud men jeg tænker med det samme at det er sådan en der gøer meget :-D
kiwifrugten skriver: Den ser rigtig sød ud men jeg tænker med det samme at det er sådan en der gøer meget :-D
han er en lille hidsig en, men det er heldigvis blevet MEGET bedre :-D
Millesmammi skriver: han er en lille hidsig en, men det er heldigvis blevet MEGET bedre :-D
Jeg har også en skøøøøøøn hund hun er simpelthen så sød og er altid glad når mor her kommer hjem. Men når vi går tur og hun ser andre hunde så er hun lige ved at æde dem
kiwifrugten skriver: Jeg har også en skøøøøøøn hund hun er simpelthen så sød og er altid glad når mor her kommer hjem. Men når vi går tur og hun ser andre hunde så er hun lige ved at æde dem
ja samme her ..
hvilken race er det?
Millesmammi skriver: ja samme her .. hvilken race er det?
hun er en blanding af Fransk bulldog og dværg pinsher :-D
Hun tror nogen gange hun er en kamphund
kiwifrugten skriver: hun er en blanding af Fransk bulldog og dværg pinsher :-D Hun tror nogen gange hun er en kamphund
hvor er hun sød :-D
dælme sød er den. Elsker de små hunde der selv tror de er store og farlige hahahaha Hvis jeg skulle have en hund (må jeg ikke da vi bor i lejlighed) så skulle det være en pekingeser
Grynt
Millesmammi skriver: hvor er hun sød :-D
Tak skal du ha :-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128