så fik vi svar af mands sæd :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.479 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Anonym trådstarter

vi har fået svar fra min mands sædprøve og de svømmere rigtigt langsom og han danner antistoffer mod dem så de ikke kan danne noget

jeg blev rigtigt ked af da min størreste drøm er for et barn mere, jeg har en pige med min eks.. men ville gerne have en tl, men det kan lade sig gør naturligt måske.jeg tænker bare det må være hårdt at være igennem alle mulige ting og det koster mange penge, åh mit ønske er bare at blive gravid naturligvis..

er der nogen der kender nogen ting man kan gør for hans sæd svømme længere? og at han ike danne antistoffer mod det?.. jeg har læst med at tabe sig og det er vi igang med, men er der nogen der ved om det hjælper? er der nogens mænd der har prøvet apukutur?hvis ja hjælper det? er der nogen der bare har nogen råd er vi åben for at gør meget, hvis tingene hjælper..

tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Lisbeth1985

Min mand har også dårlig sædkvalitet og vi er derfor igang med behandling. Han begyndte at tage zink og gravitamin for et års tid siden og det har hjulpet på antallet af svømmere Så det kan i jo prøve

Held og lykke med det

Lisbeth

Anmeld

17. april 2011

TroldeMor<3

Der er jo alle de naturlige ting, ingen kaffe, smøger, alkohol osv...

Jeg har hørt at hvis kvinden og manden kommer inden for samme minut - hjælper kvindens sammentrækninger sæden i at komme længere op

Anmeld

17. april 2011

foto på lærred

Jeg tror det bliver rigtig svært selv at klare det (med vitaminer osv) hvis han danner antistoffer. Hvis det er lidt lav sædkvalitet kan det muligvis hjælpe lidt at tage stærk D-vitamin, Stæk B12 osv. Men når jeg tror desværre ikke at det er sådan at man kan gøre den helt store forskel selv uden at skulle i behandling (altså hvis det er den "dom" man har fået) Vores fertilitetslæge sagde at det med at øl osv (for mandens vedkommende) ikke spillede den store rolle. Der skulle utrolig mange øl til før det havde en betydning for mandens svømmere.

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Jeg tror det bliver rigtig svært selv at klare det (med vitaminer osv) hvis han danner antistoffer. Hvis det er lidt lav sædkvalitet kan det muligvis hjælpe lidt at tage stærk D-vitamin, Stæk B12 osv. Men når jeg tror desværre ikke at det er sådan at man kan gøre den helt store forskel selv uden at skulle i behandling (altså hvis det er den "dom" man har fået) Vores fertilitetslæge sagde at det med at øl osv (for mandens vedkommende) ikke spillede den store rolle. Der skulle utrolig mange øl til før det havde en betydning for mandens svømmere.

tak for svaret.. ja der ikke andet for, jeg syntes bare det svært at tænke på hvis man skal igennem en behandling. undskyld det nok bare fordi jeg ved jeg ikke har nogen problemer, så har svært i at sætte mig hos en læge sige vi ville igennem en behandling når jeg ved jeg ikke har svært. åh ved ikke hvorfor det er sådan.. hmm okay jeg spiser d- vitiminer da jeg mangler dem, så kan det vær han skal spise dem også

Anmeld

17. april 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

vi har fået svar fra min mands sædprøve og de svømmere rigtigt langsom og han danner antistoffer mod dem så de ikke kan danne noget

jeg blev rigtigt ked af da min størreste drøm er for et barn mere, jeg har en pige med min eks.. men ville gerne have en tl, men det kan lade sig gør naturligt måske.jeg tænker bare det må være hårdt at være igennem alle mulige ting og det koster mange penge, åh mit ønske er bare at blive gravid naturligvis..

er der nogen der kender nogen ting man kan gør for hans sæd svømme længere? og at han ike danne antistoffer mod det?.. jeg har læst med at tabe sig og det er vi igang med, men er der nogen der ved om det hjælper? er der nogens mænd der har prøvet apukutur?hvis ja hjælper det? er der nogen der bare har nogen råd er vi åben for at gør meget, hvis tingene hjælper..

tak fordi i læste med

Ved ikke så meget om dårlig sædkvalitet med antistoffer... Men ville da lige sende dig et... .... Held og lykke med det hele...

Lene

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ved ikke så meget om dårlig sædkvalitet med antistoffer... Men ville da lige sende dig et... .... Held og lykke med det hele...

Lene

tak skal du have.

Anmeld

17. april 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

tak for svaret.. ja der ikke andet for, jeg syntes bare det svært at tænke på hvis man skal igennem en behandling. undskyld det nok bare fordi jeg ved jeg ikke har nogen problemer, så har svært i at sætte mig hos en læge sige vi ville igennem en behandling når jeg ved jeg ikke har svært. åh ved ikke hvorfor det er sådan.. hmm okay jeg spiser d- vitiminer da jeg mangler dem, så kan det vær han skal spise dem også

Ja det er manden der skal spise de stæke D vitaminer.

Ja desværre er det en kæmpe sorg at finde ud af at man ikke kan få børn naturligt lige som "alle andre", og jeg tror også du har ret i, at mange kvinder bliver ked af alt det de skal igennem fordi de jo teknisk set er ok og ikke har et problem. For mændene selv er der også skyldfølelsen at ens kæreste skal igennem alle de homoner og bivirkninger der følger med og hvis IFV så kunstig overgangsalder og udtagning og oplægning af æg osv.

Har I fået et tal på din kæreste? Altså om det er ok med IUI eller skal I direkte til IVF?

De bliver jo opremset ved f.eks IUI så det kun er de bedste de tager.

Jeg har fundet et link, ved ikke om du kan bruge det til noget:

http://www.min-mave.dk/debat/fertilitetsbehandling/thread-1128478.htm

Anmeld

17. april 2011

Millah

Anonym skriver:

tak fordi i læste med

Ja det er et slag i ansigtit, min mand har kun 20 % af hans sædceller der er levendene og de svømmer ikke særliggodt mange afdem  Har det på samme måde som du med du at vil helste have det sker på naturligvis

Husk på der er stillinger der er bedre end andre f.eks. bagfra og den hvor du rider ham er ikke særlig gode. Da sæden ikke kommer langt ind der.

Men et godt råd er osse at få underlivet hævet når han kommer, så det "løber" den rigtig vej og så er det osse en god ide og blive ligende i sengen (eller hvor det nu sker) ca. en halv time efter legene (dog ved jeg ikke om det bare er rygter, men vi prøver og følge dem her hjemme, det kan jo være det hjælper jo)

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Ja det er manden der skal spise de stæke D vitaminer.

Ja desværre er det en kæmpe sorg at finde ud af at man ikke kan få børn naturligt lige som "alle andre", og jeg tror også du har ret i, at mange kvinder bliver ked af alt det de skal igennem fordi de jo teknisk set er ok og ikke har et problem. For mændene selv er der også skyldfølelsen at ens kæreste skal igennem alle de homoner og bivirkninger der følger med og hvis IFV så kunstig overgangsalder og udtagning og oplægning af æg osv.

Har I fået et tal på din kæreste? Altså om det er ok med IUI eller skal I direkte til IVF?

De bliver jo opremset ved f.eks IUI så det kun er de bedste de tager.

Jeg har fundet et link, ved ikke om du kan bruge det til noget:

http://www.min-mave.dk/debat/fertilitetsbehandling/thread-1128478.htm

ja jeg bliver godt nok ked, men er skam glad for at man kan prøve noget, men også at der findes noget selvom det mange penge man skal af med. ja vi fik svar med at begge dele kunne vi.. så men vi har ikke snakke om det helt endnu hvad for en løsning vi tager, da vi lige skal flytte og der skal lige være styr på min mens. først..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.