Økodag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Bare-mig

Godmorgen piger. Vi skal til økodag idag og jeg har forgæves prøvet at tjekke Arla's hjemmeside for hvornår økodag starter og ikke mindst hvornår køerne kommer på græs. Men lige præsis økodag linket virker ikke mener gården åbner kl 10 og køerne kommer på græs kl 12 - nogen der ved om det er korrekt- vi vil jo nødigt komme for sent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Diana...

De gårde jeg har kikket på åbner gården kl 11 og køerne bliver lukket ud kl 12. Og det hele slutter kl 14. 

Knus Diana der ikke skal afsted alligevel 

Anmeld

17. april 2011

Sara.

Mor til Maj skriver:

Godmorgen piger. Vi skal til økodag idag og jeg har forgæves prøvet at tjekke Arla's hjemmeside for hvornår økodag starter og ikke mindst hvornår køerne kommer på græs. Men lige præsis økodag linket virker ikke mener gården åbner kl 10 og køerne kommer på græs kl 12 - nogen der ved om det er korrekt- vi vil jo nødigt komme for sent

der står som overskrift inden man finder den enkelte gård at køerne lukkes ud kl 12 - så det må være alle gårde?

Men ved ikke om de åbner forskelligt... der står kom i god tid...

Anmeld

17. april 2011

Maise86

Jeg mener der hvor vi sku hen var det kl 13 de kom på græs :-)

Anmeld

17. april 2011

Sara.

http://www.okodag.dk/

det link virker fint her hos mig..

Anmeld

17. april 2011

Betina_fra_Als

økodagen starter for de fleste gården kl 10, kl. 12 kommer køerne på grøs og kl. 14 er det hele ovre.

Vi har 2 gårde i nærområdet, men har valgt at tage en gård længere væk også pakke madkurven og få en tur ud af det.

God tur til dem, der skal afsted.

Anmeld

17. april 2011

Hønemor

Du kan se det, hvis du går ind på præcis den gård, som du skal besøge. Den vi skal ud til åbner kl. 10 og køerne kommer på græs kl. 12 og det slutter kl. 14

Anmeld

17. april 2011

foto på lærred

Her er det link jeg har brugt

http://www.okodag.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.