Hvorfor er du oppe nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Manakauapo

Kan se der er 181 brugere online og tænker lidt på hvorfor folk sidder oppe nu.. Så hvorfor er du oppe nu?

Jeg sidder oppe endnu fordi jeg for det første ikke kan falde i søvn på grund af alle dem der mener det er helt i orden at ringe kl. 00:20 og ønske mig tillykke med fødselsdagen.. Jamen tak da

Og så burde jeg nok også lige få lavet kagen til morgendagens rockmusicalprøve færdig. Det går nok ikke at komme derud på ens fødselsdag uden kage..   hæhæ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

twinboys

Valkyrien skriver:

Kan se der er 181 brugere online og tænker lidt på hvorfor folk sidder oppe nu.. Så hvorfor er du oppe nu?

Jeg sidder oppe endnu fordi jeg for det første ikke kan falde i søvn på grund af alle dem der mener det er helt i orden at ringe kl. 00:20 og ønske mig tillykke med fødselsdagen.. Jamen tak da

Og så burde jeg nok også lige få lavet kagen til morgendagens rockmusicalprøve færdig. Det går nok ikke at komme derud på ens fødselsdag uden kage..   hæhæ

Jamen stort tillykke med fødselsdagen...

Håber du må få en dejlig dag...

Jeg er lige kommet hjem fra påskefrokost og er nu på vej i seng...

Majbritt

Anmeld

17. april 2011

Stéphanie

Valkyrien skriver:

Tillykke med fødselsdagen

Jeg sidder oppe fordi supermanden i maven ikke mener det er tid for hans mor at sove endnu, tror han holder fest. Men så snart der er ro på den front hedder det i seng med mig

Anmeld

17. april 2011

Manakauapo

twinboys skriver:

Jamen stort tillykke med fødselsdagen...

Håber du må få en dejlig dag...

Jeg er lige kommet hjem fra påskefrokost og er nu på vej i seng...

Majbritt

Tak søde Majbritt.

Lyder da også lækkert med påskefrokost. Og sov godt søde

Anmeld

17. april 2011

Silas&Mille

Jeg sidder oppe fordi vi lige har set Harry Potter og Dødregalierne (staves) Del 1 og ville så lige kigge email osv inden jeg hopper under dynen (Er jo så heldig at jeg har en skøn søn der sover til omkring kl 8 hver dag )

Anmeld

17. april 2011

Manakauapo

MoriSverige skriver:

Jeg sidder oppe fordi vi lige har set Harry Potter og Dødregalierne (staves) Del 1 og ville så lige kigge email osv inden jeg hopper under dynen (Er jo så heldig at jeg har en skøn søn der sover til omkring kl 8 hver dag )

Taaak

Åhh jeg elsker bare den film. Men jeg er bare ikke typen, der kan se den lige inden sengetid - ellers falder jeg da aldrig til ro

Og hvor lyder det bare dejligt med en søn, der sover så godt igennem!

Anmeld

17. april 2011

Manakauapo

Dobbelt

Anmeld

17. april 2011

Pullemulle

Jeg er stadig oppe fordi jeg ikke har kunne falde i søvn.

Men jeg vil endnu en gang prøve - Godnat - og tillykke

Anmeld

17. april 2011

Manakauapo

momse22 skriver:

Jeg sidder oppe fordi supermanden i maven ikke mener det er tid for hans mor at sove endnu, tror han holder fest. Men så snart der er ro på den front hedder det i seng med mig

Taaaak

Åhh.. De har det da med at holde fest de små basser Men du må sove godt, når du kommer dertil

Anmeld

17. april 2011

twinboys

Valkyrien skriver:

Tak søde Majbritt.

Lyder da også lækkert med påskefrokost. Og sov godt søde

jo tak i lige måde... sider allerede og halvsover over computeren...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.