mødregruppe Herning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.845 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. april 2011

hønemor77

Hejsa allesammen.

Jeg ville lige høre om der evt skulle være nogen i Herning området der kunne tænke sig at stifte en mødregruppe sammen med mig?

Lidt om mig selv: jeg er førstegangsmor til en lille datter på knap 7 mdr. Jeg er 33 år gammel, men er interesseret i at lære andre mødre at kende uanset alder ( og deres små prinser og prinsesser selvfølgelig)

Hvis det lyder som noget du kunne have interesse i, så kontakt mig endelig herinde

MVH

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

pussepige

hønemor77 skriver:

Hejsa allesammen.

Jeg ville lige høre om der evt skulle være nogen i Herning området der kunne tænke sig at stifte en mødregruppe sammen med mig?

Lidt om mig selv: jeg er førstegangsmor til en lille datter på knap 7 mdr. Jeg er 33 år gammel, men er interesseret i at lære andre mødre at kende uanset alder ( og deres små prinser og prinsesser selvfølgelig)

Hvis det lyder som noget du kunne have interesse i, så kontakt mig endelig herinde

MVH

Carina

Lyder da som en god ide.. Dog bor jeg ca 50 km væk fra Herning men kommer der en del..

Anmeld

17. april 2011

Maja88

er du ikke kommet i en mødregruppe???

men jeg kunne dog godt være med-. jeg bor i Aulum, men jo flere med børn man kan kende jo bedre synes jeg.

Anmeld

18. april 2011

mulle7430

hønemor77 skriver:

Hejsa allesammen.

MVH

Carina

jeg bor i ikast så det er ikke så langt væk  men har jo kun store børn

Anmeld

18. april 2011

GitteC78

Jeg hedder Gitte, er 33 år og har Daniel på 7 mdr. Vi bor i Videbæk og er helt sikkert klar på at mødes.

Anmeld

18. april 2011

TwinsQ

Hej Hej

Mit navn er Vicki, 28 år og kommer fra Lind (Herning). Jeg har 2 drenge fra d. 29/9-10 men kun 3½ mdr. efter termin.

Jeg er ikke kommet i en mødregruppe, så jeg er helt sikker os frisk på at give det et forsøg

Anmeld

19. april 2011

hønemor77

Hej igen...

Tak for alle de gode svar, er virkelig glad for at I har skrevet tilbage

Som sagt kan alle være med og jo flere jo bedre. Tænkte at vi kunne skiftes til at mødes hos hinanden og evt spise morgenmad sammen imens vores små guldklumper kan se hinanden lidt an og små venskaber kan opstå . Det tror jeg der kan komme mange gode samtaler ud af og hvem ved.... måske vi kunne finde på at tage på nogle små udflugter sammen senere hen....

Så skriv tilbage om hvornår det passer jer og så kan vi måske finde frem til en dag hvor vi allesammen kan

PS. Var i mødregruppe, men det gik desværre ikke helt som planlagt....

1. gang : min lille sveske giver sig til at skrige og er slet ikke til at trøste og vi må tage hjem efter en time

2. gang afbud pga 3 mdrs undersøgelse

3. gang afbud pga besøg af sundhedsplejerske

4. Er lidt flov over at jeg ikke har set mere til dem og vælger at melde mig ud af mødregruppen.

ØV ØV, men nu forsøger jeg igen. Det første "møde" kan sagtens være hos mig.

MVH

Carina og Lærke

Anmeld

19. april 2011

Maja88

altså så skal folk jo bare være indstillet på at køre lidt efter det...

jeg bor jo fx i aulum og er lidt afhængig af tog osv da manden arbejder i lemvig.. men jeg er stadig frisk..

Jeg har aprilla på 7 uger.

Anmeld

19. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er også frisk

Jeg har Frederikke på 9½ måned... Vi bor 22 km. fra Herning.

Anmeld

19. april 2011

hønemor77

Ja, jeg kan selvfølgelig godt se at der er nogen der bor et stykke væk og at det nok kan gå hen og blive lidt besværligt mht transportmuligheder osv. Ved ikke lige helt hvordan vi griber det an, men syntes de der vil, skal ha en mulighed for at være med.

Vi kunne såvidt muligt være oftest hos dem der har problemer med transporten. Så kunne vi jo lave en form for sammenskuds"gilde".

Andre ideer???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.