Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valkyrien skriver: Det tog vel en 4 timers tid, vil jeg regne med Så det tog lidt tid, men det er også kun min anden fe.
Det tog vel en 4 timers tid, vil jeg regne med Så det tog lidt tid, men det er også kun min anden fe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ZamanogDania skriver: Tænkt jeg nok. Den er blevet meget pæn synes jeg. Jeg har bare svært ved at får figuren til at sidde fast så den ikke falder.
Tænkt jeg nok. Den er blevet meget pæn synes jeg. Jeg har bare svært ved at får figuren til at sidde fast så den ikke falder.
Altså der er en lille tandstikker inden i feen, så den kan sidde fast på kagen. Og ellers er det bare almindelig fondant den er lavet af
hvor er den fin
twinboys skriver: hvor er den fin
Tak søde
Vi glæder os til at sætte tænderne i den! Den er virkelig flot - selv svigermor var overrasket over hvor flot den er
Mileva skriver: Vi glæder os til at sætte tænderne i den! Den er virkelig flot - selv svigermor var overrasket over hvor flot den er
Haha.. Hvor sødt Og godt I kunne lide den - var en smule bange for om den var alt for tøset..
HVAAAAD? hvordan er den her dog gået lige forbi min næse???? :b Jeg tjekker da kageklubben hver dag !!!
Den er MEGA flot søde !!! er du gaaaaal hvor ER den fe bare NUTTET
Manakauapo skriver: Haha.. Hvor sødt Og godt I kunne lide den - var en smule bange for om den var alt for tøset..
Den var helt perfekt! Og den smagte jo SUPER godt! Der blev dog kun spist det havle af den, min mormor valgte at tippe resten på gulvet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128