Pleeeaaase skriv under

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2008

eliasogmor

jepper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

moniquesmor

så har jeg skrive under er selv for søllested..
og vi har brug for uddannelsesteden på lolland og falster

Anmeld

27. oktober 2008

Mathilde

Så har jeg skrevet under

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

Ja, mig får du så ikke til at skrive under...jeg er sikker på niveauet og kvaliteten på disse uddannelser ville højnes af at blive samlet.
Der er færre penge jo færre studerende...så jeg håber meget det bliver samlet et sted og der kommer bedre undervisning og flere timer.

Knus Eva...

Anmeld

27. oktober 2008

Lullaby

Ja jeg vil altså ikke. Hellere jer end os. For os vil det nemlig volde store problemer da vi ikke har en bil. At køre til Haslev ville ikke være en mulighed

Anmeld

27. oktober 2008

A.

jep

Anmeld

27. oktober 2008

Ny mor

Har glædeligt underskrevet !
Birgitte

Anmeld

27. oktober 2008

kirsti

Eva skriver:

Ja, mig får du så ikke til at skrive under...jeg er sikker på niveauet og kvaliteten på disse uddannelser ville højnes af at blive samlet.
Der er færre penge jo færre studerende...så jeg håber meget det bliver samlet et sted og der kommer bedre undervisning og flere timer.

Knus Eva...

jamen ingen tvivl om det problemet er bare at lukke de uddannelsen hernede er her faktisk ikke rigtig noget tilbage hernede!

Dem der kommer fra vest lolland har i forvejen en meget lang transport tid og flytter uddannelsen endnu længere væk vil man få endnu færre studerende her fra området hvilket vil betyde at lolland falster vil kommer til at mangle endnu flere socialrådgivere, sygeplejersker og pædagoger! Især de to første er der stor mangel på i forvejen!
Kan f.eks nævne at der på jobcenter nyk f. kun er 2 uddannede socialrådgivere ansat resten er ikke uddannede og det problem vil blive endnu større ved at lukke uddannelserne i yderområderne!

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

kirsti skriver:

jamen ingen tvivl om det problemet er bare at lukke de uddannelsen hernede er her faktisk ikke rigtig noget tilbage hernede!

Dem der kommer fra vest lolland har i forvejen en meget lang transport tid og flytter uddannelsen endnu længere væk vil man få endnu færre studerende her fra området hvilket vil betyde at lolland falster vil kommer til at mangle endnu flere socialrådgivere, sygeplejersker og pædagoger! Især de to første er der stor mangel på i forvejen!
Kan f.eks nævne at der på jobcenter nyk f. kun er 2 uddannede socialrådgivere ansat resten er ikke uddannede og det problem vil blive endnu større ved at lukke uddannelserne i yderområderne!

Så handler det nok også om at gøre det attraktivt, men hånden på hjertet, hvem gider at arbejde på Lolland....desværre lukker der mere og mere dernede og folk rejser derfra...men hvilke mennesker er det så der søger ind og kommer ind i Nyk...mon niveauet er lavere dernede end andre steder i landet??
Jeg synes faktisk det største problem er de små årgange og dermed logisk nok færre der søger ind, så mange uddannelser har jo problemet, tror du ikke?
Det der sker, tror jeg, er at alle der søger(stort set) kan komme ind og så må jeg indrømme at det da kan være ret ligegyldigt om der hives en masse igennem, hvis niveauet ikke er som det burde og en stor del aldrig kommer i job...
Blot lidt aftentanker herfra...
Knus Eva..

Anmeld

27. oktober 2008

Rasmine

Eva skriver:

Knus Eva...

Ja Eva, her har vi så et eksempel på foregående diskussioner.
Forstår ikke hvorfor du bare MÅ kommentere.
Trådstarter spørger ikke om nogens mening, men alligevel skal du kommentere.
Kunne du ikke istedet for vælge at starte en ny debat vedr. niveau og kvalitet på div. uddannelser, med henvisning til denne tråd?

Og nu får jeg jo nok nogle slag for at have skrevet i netop denne tråd også, kunne bare ikke lade være.
Synes simpelthen det er respektløst fra din side.
Vh. Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.