Baby til låns på tv 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Muffinmus

Altså, idden er jo nok god nok, så de unge piger der gerne vil være forældre kan se at det ikke bare er sukkersødt det hele. 

Men for pokker, at være den der låner sin baby ud i 3 dage til teenager der ikke har styr på en pind, DET kunne jeg ikke byde mit barn. De kan jo slet ikke læse nogle af børnenes tegn, det tager jo lidt tid at lære. Puha, de overlever jo fint, men synes det er lidt synd for barnet at det skal være test baby....

Så flot at de tør,men mine børn skulle sørme ikke være forsøgskaniner for skrukke teenagere:-)

Hvad med jer, hvad synes i om programmet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

DLM

Det er edermame synd for de børn de kunne da ha brugt de dukker man kan få til sådan noget. Ville absolut ikke undvære min søn i 3 dage specielt ikke mens han er lille.

Anmeld

16. april 2011

Magsen

MariaE skriver:

Altså, idden er jo nok god nok, så de unge piger der gerne vil være forældre kan se at det ikke bare er sukkersødt det hele. 

Men for pokker, at være den der låner sin baby ud i 3 dage til teenager der ikke har styr på en pind, DET kunne jeg ikke byde mit barn. De kan jo slet ikke læse nogle af børnenes tegn, det tager jo lidt tid at lære. Puha, de overlever jo fint, men synes det er lidt synd for barnet at det skal være test baby....

Så flot at de tør,men mine børn skulle sørme ikke være forsøgskaniner for skrukke teenagere:-)

Jeg er 100 % enig i dig .. 

Men altså udfra hvad jeg har set i reklamen, ser det ud til at de gøre det MEGET værre end hvad det er :b 

Tænker bare, de ville ikke være ligeså slemt hvis de havde Naomi et par dage  Men altså shiiiiiiiiiiit jeg ville ikke lade nogle andre 'låne' hende, aldrig nogensinde :p

Anmeld

16. april 2011

eElak

MariaE skriver:

Jeg har det kørende  - og jeg fatter ikke hvordan man kan låne sit barn ud!!! 

Men for pokker respekt at de tør!! 

Anmeld

16. april 2011

Muffinmus

ej, de kan altid få ting til at se værre ud, men alligevel:-)

At hun vælter klapvognen med ungen i, de skændes konstant og nærmest afviser abrnet osv osv.... gør da lidt ondt at se.

Men nogle af dem gør ogdså meget godt, heldigvis:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.