møderhjælps butik.. hvor????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. april 2011

lounika

hey piger..

er der nogle der ved om der lægger en afdeling af møderhjælpens genbrugs butikker i århus og silkeborg. skanderborg og omegn.. jeg ved der er en i randers som besaøges tit.. det er en go butik men hvor lægger der fler af dem??

håber nogle kan hjælpe mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

MetteDN

lounika skriver:

hey piger..

er der nogle der ved om der lægger en afdeling af møderhjælpens genbrugs butikker i århus og silkeborg. skanderborg og omegn.. jeg ved der er en i randers som besaøges tit.. det er en go butik men hvor lægger der fler af dem??

I Århus ligger der en på Frederiks Alle

Anmeld

16. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

hey piger..

fejl

Anmeld

16. april 2011

lounika

MetteDN skriver:

I Århus ligger der en på Frederiks Alle

ej fantastiks... så må jeg krak det for ingen gps og kan fare vild i et badekar hehe...

er det langt fra bruns? så jeg har lidt af gå efter

Anmeld

16. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

hey piger..

Hov, mente dette link:

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&id=500

Sorry 

Anmeld

16. april 2011

MetteDN

lounika skriver:

ej fantastiks... så må jeg krak det for ingen gps og kan fare vild i et badekar hehe...

er det langt fra bruns? så jeg har lidt af gå efter

Der er et lille stykke Ved du hvor broen er der hvor togene kører under ?

Anmeld

17. april 2011

lounika

MetteDN skriver:

Der er et lille stykke Ved du hvor broen er der hvor togene kører under ?

heheh nej faktisk ikke.. jeg kan finde ind i bruns og det er hvis det jeg ved om aarhus.. hehe er vildt dorlig til det så skal have mig en gps..

Anmeld

17. april 2011

NinaNymannMadsen

der er en i horsens også det ved jeg. kan ikke lige huske hva vejen hedder da jeg næsten aldrig er der inde.
men ved det lige så snart jeg skal finde der hen

Anmeld

17. april 2011

lounika

Astasmor skriver:

der er en i horsens også det ved jeg. kan ikke lige huske hva vejen hedder da jeg næsten aldrig er der inde.
men ved det lige så snart jeg skal finde der hen

der er en der har sendt mig et lik højer oppe med adr på dem alle der findes .. uii.. så nu det bare lige med at finde dem der er tæt på hehe

Anmeld

17. april 2011

NinaNymannMadsen

lounika skriver:

der er en der har sendt mig et lik højer oppe med adr på dem alle der findes .. uii.. så nu det bare lige med at finde dem der er tæt på hehe

ja så er det jo bare igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.