Opdate: Fortælle familien det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. april 2011

CiSo

Hej igen.  

Der er godt nok ikke så mange der har svaret i min den anden tråd, om at jeg i dag havde besluttet og fortælle familien om bøllespiren i maven, men dem der skrev skal da ikke snydes for opdateringen.

Som sagt har jeg holdt 20 års fødselsdag i dag, og da gæsterne ankommer sover Cilas. Vi har valgt at fortælle det, på den måde at Cilas selvfølgelig har en trøje på hvor på der står " jeg skal være storebror." 

Men da der er gået en times tid, vågner han og det er farmor der går ud til barnevognen og tager ham op. Og først ser hun ingenting, men går bare igang med at snakke til ham og få ham til at smile.. Så kommer farfar hen og så får han meget store øjne, og siger " Jamen, hvad er det der står på hans trøje." Og så får farmor øje på det og udbryder " GUD er det sandt?" ( og der var jeg nær bange for hun havde tabt mit barn af begejstring !!) Hun skynder sig at give Cilas til hans far og farer hen til mig og giver mig den største krammer og så siger hun ud over hele selvskabet " Cilas skal være storebror." Og så var bare bare jubel og alle tog det helt fantastisk og glæder sig rigtig meget! 

Så det kunne jo ikke være bedre, og jeg har haft den bedste 20 års fødselsdag jeg nogensinde kunne få.. 

Hilsen en meget lykkelig mor og kæreste!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Maalene

Ej, hvor er det bare fantastisk at læse, at de blev så glade allesammen

Det var mere end en hormonel kvinde kunne klare, sidder med tårer i øjnene - hvor er det dejligt altså

Har ikke set din tidligere tråd, men skulle jo lige se hvad du skrev

Stort tillykke med den kommende lillebror/lillesøster - glæder mig til at følge dig

Anmeld

16. april 2011

CiSo

Maalene skriver:

Ej, hvor er det bare fantastisk at læse, at de blev så glade allesammen

Det var mere end en hormonel kvinde kunne klare, sidder med tårer i øjnene - hvor er det dejligt altså

Har ikke set din tidligere tråd, men skulle jo lige se hvad du skrev

Stort tillykke med den kommende lillebror/lillesøster - glæder mig til at følge dig

Kender det med hormonerne.. Men ja, det var fantastisk, havde jo frygtet deres reaktioner en smule så det var dejligt det var positivt.

Og tusind mange tak. 

Anmeld

16. april 2011

Laulund87

Nårh fik helt guldegysninger

Hvor lyder det bare dejligt søde, og håber du havde en god fødselsdag

Anmeld

16. april 2011

Kofoed.

Nej hvor lækkert.. Hende farmor er vist ikke så hurtig i optræk, men lige pludselig "ekspoldere" hun bare

Tillykke med det hele

Anmeld

16. april 2011

Maalene

CiSo skriver:

Kender det med hormonerne.. Men ja, det var fantastisk, havde jo frygtet deres reaktioner en smule så det var dejligt det var positivt.

Og tusind mange tak. 

Kan jeg godt forstå - man ved jo aldrig hvordan de reagerer, men fantastisk de blev så glade

Så lige i en anden tråd, at du havde blødt Er det gået i sig selv igen eller hvordan? Håber det bare har været nogle sarte slimhinder

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

CiSo skriver:

Hej igen.  

Der er godt nok ikke så mange der har svaret i min den anden tråd, om at jeg i dag havde besluttet og fortælle familien om bøllespiren i maven, men dem der skrev skal da ikke snydes for opdateringen.

Som sagt har jeg holdt 20 års fødselsdag i dag, og da gæsterne ankommer sover Cilas. Vi har valgt at fortælle det, på den måde at Cilas selvfølgelig har en trøje på hvor på der står " jeg skal være storebror." 

Men da der er gået en times tid, vågner han og det er farmor der går ud til barnevognen og tager ham op. Og først ser hun ingenting, men går bare igang med at snakke til ham og få ham til at smile.. Så kommer farfar hen og så får han meget store øjne, og siger " Jamen, hvad er det der står på hans trøje." Og så får farmor øje på det og udbryder " GUD er det sandt?" ( og der var jeg nær bange for hun havde tabt mit barn af begejstring !!) Hun skynder sig at give Cilas til hans far og farer hen til mig og giver mig den største krammer og så siger hun ud over hele selvskabet " Cilas skal være storebror." Og så var bare bare jubel og alle tog det helt fantastisk og glæder sig rigtig meget! 

Så det kunne jo ikke være bedre, og jeg har haft den bedste 20 års fødselsdag jeg nogensinde kunne få.. 

Ej hvor fedt  

Synes det er en ret sød måde at sige det på faktisk  Så skal man hellere ikk spekulere på hvordan man skal sige det

Anmeld

16. april 2011

Miss T

Dejligt med en glad reaktion.. Tillykke med graviditeten.

Anmeld

16. april 2011

Nadia&Daniel

CiSo skriver:

Hej igen.  

Genial idé - den har vi også i tankerne

Vi har købt (på udsalg) pink bluse med teksten: Jeg skal være storesøster..

Men men men - der er INGEN baby nr. 2 på vej, vi har planer om at der skal være omkring 3 år imellem dem.. Men nu er blusen købt

Lige en lille sjov info. deres smukke (og kommende storebror) dreng er 1 dag yndre end vores lille prinsesse

Stort tillykke med det

Anmeld

17. april 2011

CiSo

Laulund87 skriver:

Nårh fik helt guldegysninger

Hvor lyder det bare dejligt søde, og håber du havde en god fødselsdag

Tak igen søde, det havde jeg helt bestemt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.