Opdateret hår-billede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Kloster

Hej.

Har jo længe og mange gange være i hår-dilemmaer. Har så for en hel del måneder siden besluttet for, at jeg vil prøve at få længde på håret igen. Fik så lige taget et rimeligt billede i dag og vil lige vise det til jer.

Har fået farvet hår for et par dage siden og er ret tilfreds med farven. Har forresten ikke fået klippet noget af længden i toppen siden juni 2010. Synes godt nok, det groer laaaangsomt... Men glæder mig en del til at få en flot, fed frisue og til jeg får et smækker lækker langt hår

Smækker lige det nye billede ind og viser det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

lauras*mor*

Vil bare lige sige at jeg synes du er rigtig flot med det hår... Du ligner da Miranda fra sex and the city helt vildt!!!! Og det er altså slet ikke skidt ment...

Jeg synes du er rigtig flot..

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Kloster skriver:

Hej.

Har jo længe og mange gange være i hår-dilemmaer. Har så for en hel del måneder siden besluttet for, at jeg vil prøve at få længde på håret igen. Fik så lige taget et rimeligt billede i dag og vil lige vise det til jer.

Har fået farvet hår for et par dage siden og er ret tilfreds med farven. Har forresten ikke fået klippet noget af længden i toppen siden juni 2010. Synes godt nok, det groer laaaangsomt... Men glæder mig en del til at få en flot, fed frisue og til jeg får et smækker lækker langt hår

Smækker lige det nye billede ind og viser det

Fedt hår  og fed farve!! Der er bare nogle folk der kan bære den farve og må give lauras*mor* ret  Du ligner Miranda og heller ikk skidt ment herfra

Anmeld

16. april 2011

Kloster

Tak for det. Har faktisk slet ikke tænkt på Miranda fra Sex and the City, men har tænkt på at jeg vild godt kan lide Carrie's hår og det kunne være fedt at få det, når mit bliver langt nok. Dog stadig med det rødlige hår med reflekser i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.