Drenge/mænd og shower gel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Kloster

Hej.

Nu er jeg jo ene høne i flokken af 3 drenge og en mand og jeg undrer mig..............

Bruger mænd bare ikke shower gel? Bruger de bare shampoo til alt og over det hele? Bruger de heller ikke vaskeklude, svampe osv?

Ja mine gør ikke. De bruger ikke svampe, vaskeklude og bruger kun shampoo til alt. Jeg bruger både svamp til vask med shower gel, vaskeklud til det intime og self shampoo og balsam.

Men hvad gør andre mænd og drenge... Tror måske bare mine drenge og mand synes der er meget arbejde og spild at bruge så meget til badet.

Undskyld et betydningsløst og rodet indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

CMH1985

Kloster skriver:

Hej.

Nu er jeg jo ene høne i flokken af 3 drenge og en mand og jeg undrer mig..............

Bruger mænd bare ikke shower gel? Bruger de bare shampoo til alt og over det hele? Bruger de heller ikke vaskeklude, svampe osv?

Ja mine gør ikke. De bruger ikke svampe, vaskeklude og bruger kun shampoo til alt. Jeg bruger både svamp til vask med shower gel, vaskeklud til det intime og self shampoo og balsam.

Men hvad gør andre mænd og drenge... Tror måske bare mine drenge og mand synes der er meget arbejde og spild at bruge så meget til badet.

Hehe sjovt, jeg undre mig også altid over, at min kæreste kun bruger shampoo til alt..

Det er nok bare en mandeting, vi ikke altid lige forstår

Anmeld

16. april 2011

.....

Kloster skriver:

Hej.

Jo, her bruger min kæreste både showergel og shampoo, samt en svamp til showergelen . Balsam gider han dog ikke .

- Ellers tror jeg bare generalt at fyre ikke tænker så meget over, hvad der bliver brugt til hvilken del i badet .

Anmeld

16. april 2011

.....

Mut skriver:

Jo, her bruger min kæreste både showergel og shampoo, samt en svamp til showergelen . Balsam gider han dog ikke .

- Ellers tror jeg bare generalt at fyre ikke tænker så meget over, hvad der bliver brugt til hvilken del i badet .

Haha, har dog lige hørt fra ham at han ikke aner hvad der er showergel hvis jeg ikke siger det til ham , så bruger han også bare shampoo til alt. Mænd altså!

Anmeld

16. april 2011

Kloster

Undskyld detaljerne, men bruger mænd heller ikke en vaskeklud til det intime både for og bag?

Nu er jeg på pl.hjem og der bruger man jo klude til det intime. Men tror sjældent nutidens mand vasker sig med klude på de intime steder....

Anmeld

16. april 2011

AnneBJ

Her bruger manden shampoo til alt, ingen klude/svampe.

Jeg selv bruger shampoo og balsam, og er for nylig begyndt at bruge intimsæbe til intimvask, men dog ingen klud/svamp (bortset fra lige i øjeblikket pga. sår fra fødsel)

Anmeld

16. april 2011

miinimeal

tror mænds badevaner er meget simple, shampoo til hår og krop og alle steder(;

der er en fmilie jeg besøgte meget da jeg var yngre, og moderen i den familie købte shower gel og parfume osv til manden i gave, og da han skulle fortælle det vidste han ikke hvad det hed men shower gel var blevet til Sjåver geeel og hugu boss var blevet til bosen hugu(; de kære mænd

Anmeld

16. april 2011

Mor010711

Herhjemme bliver der bare brugt hvad der er. Hvis han var alene er jeg ret sikker på at han bare havde brugt shampoo til det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.