Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har hele tiden haft taget hemojern men nu er jeg løbet tør for dem , jeg har nogle gravijern liggende , må jeg godt lige pludselig bare tage dem istedet ?
håber der er nogen der kan svare mig på det god weekend allesammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er ikke nok jern i gravitamin så du skal ud ogkøbe nye jerntabeletter
kiwifrugten skriver: Der er ikke nok jern i gravitamin så du skal ud ogkøbe nye jerntabeletter
Det er gravijern jeg har
jeg tager gravitamin og så plejer jeg at tage hemojern men dem har jeg ikke flere tilbage af. men har en bøtte med gravijern , tror du godt jeg bare kan skifte fra det ene til det andet ?
princessnanna skriver: Det er gravijern jeg har jeg tager gravitamin og så plejer jeg at tage hemojern men dem har jeg ikke flere tilbage af. men har en bøtte med gravijern , tror du godt jeg bare kan skifte fra det ene til det andet ?
Ja, det burde jo ikke gøre nogen forskel, det er jo bare jern, og der er nok jern i Gravijern til at dække dit behov
Secrets skriver: Ja, det burde jo ikke gøre nogen forskel, det er jo bare jern, og der er nok jern i Gravijern til at dække dit behov
Okay super tak for svar , du må ha en rigtig god weekend
Arrr okipå den måde så er jeg med ja det kan du godt .-D
kiwifrugten skriver: Arrr okipå den måde så er jeg med ja det kan du godt .-D
Hehe tak for svar , jeg har også haft taget en skal jo helst ha noget jern i løbet af dagen du må ha en rigtig god weekend
princessnanna skriver: Hehe tak for svar , jeg har også haft taget en skal jo helst ha noget jern i løbet af dagen du må ha en rigtig god weekend
Ja det skal du nemlig Og detvar så lidt
tak og i lige måde
kiwifrugten skriver: Ja det skal du nemlig Og detvar så lidt tak og i lige måde
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128