er nu så ked....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Anonym trådstarter

Og ja jeg ved godt jeg selv er ude om det.

Jeg har den sødeste mand, som er inviteret til indflytterfest i aften 100 km fra hvor vi bor. Det er dagen før vi skal til oldes fødselsdag... kl 9.30 formiddag.

Jeg har jo selv sagt jeg synes han skulle afsted... På det tidspunkt viste jeg ikke hvor tidligt vi skulle være hos olde (min mands farmor). Hvilket betyder at han i nat vil køre hjem efter at have drukket en øl eller to... Det synes jeg ikke om.

Noget andet er at jeg er helt alene hjemme i huset sammen med vores datter. Vores udlejer er heller ikke hjemme. Det vil sige der en ingen biler foran huset. Vi bor i et belastet område... JEG ER BANGE!!!!

Jeg er gravid og homonerne flyver rundt....

Skulle bare af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Wimmie

Kan din mand ikke lade være med at drikke når han skal køre så langt? Og stoler du på at han kan lade være med at drikkere mere end hvad han har sagt (1 eller 2)? Jeg mener...en enkelt øl i starten af aften gør nok ikke så meget, men bliver det til flere, så kan jeg da godt forstå du er nervøs...

Ang. dét at være alene; forstår godt at du ikke er glad for det hvis det er i et belastet område, men har du aldrig været alene før?
Og har du ikke evt. en veninde, søster, mor eller andre der kan komme og underholde dig lidt?

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Kan din mand ikke lade være med at drikke når han skal køre så langt? Og stoler du på at han kan lade være med at drikkere mere end hvad han har sagt (1 eller 2)? Jeg mener...en enkelt øl i starten af aften gør nok ikke så meget, men bliver det til flere, så kan jeg da godt forstå du er nervøs...

Ang. dét at være alene; forstår godt at du ikke er glad for det hvis det er i et belastet område, men har du aldrig været alene før?
Og har du ikke evt. en veninde, søster, mor eller andre der kan komme og underholde dig lidt?

Jeg tror nu nok at han er fornuftig nok ang drikkeriet, men den lange køretur og et par øl og lidt træthed, kan jo få selv den bedste mand til at være uopmærksom på motorvejen...

Nej desværre er der ingen at trække på i denne weekend. Min veninde er i udlandet, og min familie er langt borte.... Men det går ok indtil videre...

Tusind tak for dit svar

Anmeld

16. april 2011

Tkcuf

Øv bøv. Har du ingen naboer i nærheden? En ven/inde der kan komme og overnatte? Må ikke være rart at være bange

Med hensyn til det andet- der er da ingen der er døde af at ta til fødselsdag med tømmermænd Han skal vel ikke selv kører bil hvis han drikker vel?

Anmeld

16. april 2011

MinNoah

Jeg passer min niece i min søster og svogers hus... er her alene nu, og er heller ikke heeeelt tryg ;-) men hva, man kan digte så meget uhyggeligt op i hovedet, jeg prøver bare at fordrive tiden ved computer og tv

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

Tkcuf skriver:

Øv bøv. Har du ingen naboer i nærheden? En ven/inde der kan komme og overnatte? Må ikke være rart at være bange

Med hensyn til det andet- der er da ingen der er døde af at ta til fødselsdag med tømmermænd Han skal vel ikke selv kører bil hvis han drikker vel?

nej der er ligesom ingen... Og min datter kan mærke at jeg er bange... Så hun vil ikke sove og græder en del. Og jeg bliver urimelig både overfor hende og min mand... Har lige ringet og skabt mig.... Fedt... ej vel. Jeg er bare et fjols

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

MinNoah skriver:

Jeg passer min niece i min søster og svogers hus... er her alene nu, og er heller ikke heeeelt tryg ;-) men hva, man kan digte så meget uhyggeligt op i hovedet, jeg prøver bare at fordrive tiden ved computer og tv

Det gør jeg osse. Jeg er bare så ærgelig over at have det sådan. Det begrænser mig og min familie (mest min mand) helt vildt...

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Og ja jeg ved godt jeg selv er ude om det.

Jeg har den sødeste mand, som er inviteret til indflytterfest i aften 100 km fra hvor vi bor. Det er dagen før vi skal til oldes fødselsdag... kl 9.30 formiddag.

Jeg har jo selv sagt jeg synes han skulle afsted... På det tidspunkt viste jeg ikke hvor tidligt vi skulle være hos olde (min mands farmor). Hvilket betyder at han i nat vil køre hjem efter at have drukket en øl eller to... Det synes jeg ikke om.

Noget andet er at jeg er helt alene hjemme i huset sammen med vores datter. Vores udlejer er heller ikke hjemme. Det vil sige der en ingen biler foran huset. Vi bor i et belastet område... JEG ER BANGE!!!!

Jeg er gravid og homonerne flyver rundt....

Skulle bare af med det

Æv  Kan godt forstå du er bange .. Og hormonerne gør det ik bedre ..

Har det selv sån med alkohol og kørsel .. Det passer bare ikk sammen .. Jeg har sagt til min læreste at han ikk skal kører hvis han bare har drukket én .. og så kan man kalde mig pyldret og diverse ting og sager .. Men én blir hurtigt til 2, 3, 4, osv..

Anmeld

16. april 2011

Tkcuf

Anonym skriver:

nej der er ligesom ingen... Og min datter kan mærke at jeg er bange... Så hun vil ikke sove og græder en del. Og jeg bliver urimelig både overfor hende og min mand... Har lige ringet og skabt mig.... Fedt... ej vel. Jeg er bare et fjols

Ja så er der ikke meget at gøre desværre.

Men ved din mand ikke godt ved du bare er utryg ved det hele og at du jo ikke prøver at ødelægge hans aften for at være 'strid' ?

Det må jo også være en anelse irriterende for ham at du ikke er tryg ved han er ude hygge sig. Du burde jo bruge tiden på at hygge med fodbad- modeblade og SATC på dvd

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

MillePrinsessensMor skriver:

Æv  Kan godt forstå du er bange .. Og hormonerne gør det ik bedre ..

Har det selv sån med alkohol og kørsel .. Det passer bare ikk sammen .. Jeg har sagt til min læreste at han ikk skal kører hvis han bare har drukket én .. og så kan man kalde mig pyldret og diverse ting og sager .. Men én blir hurtigt til 2, 3, 4, osv..

Jeg talte med ham for en halv time siden... Jeg kunne høre at han ikke havde drukket. Trods jeg er sur på ham lige nu, ved jeg godt at han er fornuftig når alt kommer til alt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.