Påskekage til jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Dot D

Havde en påskekage med til mine kollleger forleden dag, det var et hit. De var helt vilde med den, så det var dejligt. Vi grinte lidt af en af de mandlige kolleger, for han tog en stor bid, og nød den med lukkede øjne. Da munden var tømt, åbnede han øjnene og sagde:" Dot, var der noget med, at du ER gift?" Hi hi, han kunne rigtigt godt lide den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

AnneP

Dot D skriver:

Havde en påskekage med til mine kollleger forleden dag, det var et hit. De var helt vilde med den, så det var dejligt. Vi grinte lidt af en af de mandlige kolleger, for han tog en stor bid, og nød den med lukkede øjne. Da munden var tømt, åbnede han øjnene og sagde:" Dot, var der noget med, at du ER gift?" Hi hi, han kunne rigtigt godt lide den

Hvor er den flot!!!

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Århh, hvor er den bare fin

Hvor er du bare dygtig

Hvem sagde vejen til en mands hjerte, går gennem maven?

Anmeld

16. april 2011

Dot D

AnneP skriver:

Hvor er den flot!!!

Tak skal du have

Anmeld

16. april 2011

Dot D

Maalene skriver:

Århh, hvor er den bare fin

Hvor er du bare dygtig

Hvem sagde vejen til en mands hjerte, går gennem maven?

Mange tak for det

Ja, den vej kan det i hvert fald gå Vi snakkede faktisk om det i går, og der var flere, der IKKE kendte den talemåde, men helt forkert er den ikke

Anmeld

16. april 2011

Bavianis

Dot D skriver:

Ih, hvor er den flot Dot! Jeg glæder mig sådan til at se Birks abekattekage til august!

Anmeld

16. april 2011

Dot D

Bavianis skriver:

Ih, hvor er den flot Dot! Jeg glæder mig sådan til at se Birks abekattekage til august!

Tak skal du have  Jeg går også og tænker på den ind i mellem, glæder mig til at skulle lave aber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.