Nogen der kender dette? Poly blonde spray (hårfarve)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.580 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2011

cecilie1984

hej

har lige fået mit nye  blad ind af døren.

Og der er en serie med smukke kvinder som har fået en forvandling.

Der er bla en pige med lyst hår som har brugt noegt som hedder Poly Blonde Spray fra Schwarzkopf.

Der står bla:

Nanna har fået lysnet håret med poly blonde spray som kommes i håret hvorefter det føntørres så håret lysnes på til 1/4 tone pr påføring.

Det lyder da smart og nemt.

Nogen der kender det eller har prøvet det?

Er dog gravid ville det være dumt at bruge det så??

Hilsen Cecilie som egentlig ville have været ved frisør og få lysnet håret helst i går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Sitrani

Jeg har prøvet noget lignende...

Det er supernemt, og det bliver ikke grimt overhovedet.. Jeg brugte det meget for et par år siden til at ta' mine udgroninger når jeg ikke havde råd til frisøren  Men måtte gøre det nogle gange, for at få det lysnet nok til min smag, men det er nok forskelligt fra person til person... Men det fungerer skam fint!

Anmeld

16. april 2011

Halbschön

cecilie1984 skriver:

hej

Der er bla en pige med lyst hår som har brugt noegt som hedder Poly Blonde Spray fra Schwarzkopf.

Der står bla:

Nanna har fået lysnet håret med poly blonde spray som kommes i håret hvorefter det føntørres så håret lysnes på til 1/4 tone pr påføring.

Hilsen Cecilie som egentlig ville have været ved frisør og få lysnet håret helst i går

Jeg bruger noget lignende, det rene gift for håret, og håret bliver virkelig ødelagt af det.. Men jeg bruger det hver anden dag ca, når jeg har været i bad, for at lysne min udgroning...

Anmeld

16. april 2011

Stéphanie

cecilie1984 skriver:

hej

Der står bla:

Det virkede super fint på mig da jeg brugte det, og det er virkelig nemt, kan varmt anbefale det

Anmeld

16. april 2011

malou

Virker også helt fint her når jeg lige skal tage den værste udgroning....

Nemt og billigt....

Anmeld

16. april 2011

SimoneL

cecilie1984 skriver:

hej

Der står bla:

Er dog gravid ville det være dumt at bruge det så??

...Men det lyder da også til at være noget giftigt stads, der ikke kan anbefales at bruge, når man er gravid! Altså, det er nok ikke bedre end at gå til frisøren (der trods alt ved, hvad han/hun gør, når det kommer til kemikalier )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.