Tøj hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Anonym trådstarter

SaraPigen skriver:

Ej. Det troede jeg at de havde. Har du prøvet at, kigge på deres hjemmeside?

nej ikke endnu, for ville helst have at han kunne prøve dem nemlig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Frk.Nissen

Det er også det bedste  Kunne jo være, at de havde xl, på deres side. Men ved jo aldrig.

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

SaraPigen skriver:

Det er også det bedste  Kunne jo være, at de havde xl, på deres side. Men ved jo aldrig.

hmmm har lige kigget derinde, de har nogen men de er udsolgt alle sammen :/ af dem jeg synes er fede..

Anmeld

16. april 2011

Frk.Nissen

Hvor nedern. Så må du holde øjne med, hvornår de får nogle nye hjem

Mente også at de skulle have alle størrelser i H&M..

Anmeld

16. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil sige selvom der står Xl på H&Ms bukser så er det ikke altid de er samme størrelse som en XL fra andre steder og at H&M f.eks. ikke har XL størrelsen i deres mamaserie af undertøj...

prøv genbrugsbutikkerne...

de får ofte store mandestørrelser ind med nogle ret pæne modeller ind imellem...

og det er billigt...

Anmeld

16. april 2011

Vivian67

...............jeg har læst at du helst ikke vil handle på nettet, men prøve alligevel at checke smartguy.dk de har rigtig mange billige bukser i alle størrelser (også mærkevarer), hvis du måler et par af dem han har i forvejen kan det vel ikke gå helt galt og ellers er der jo altid mulighed for at returnere. De tager kr. 39,00 i forsendelse hvis man køber for under kr. 600,00 og det kan man jo ikke kører ret langt for med de benzinpriser vi har nu om stunder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.