Hjælp - bliver snart sindsyg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Rødhætte

af at min dejlige søn tisser igennem hele tiden. Han er en lille fyr på 3 kg og bruger den mindste størrelse i bleer (libero). De første 2 uger af hans liv har der intet problem været, men den sidste uges tid har han tisset det hele igennem flere gange i døgnet (dog oftes om natten). Det er ikke altid bleen er meget våd, men alligevel er han våd helt op om ryggen. Forstår virkelig ikke hvad jeg gør galt.. Jeg sætter bleen så godt som jeg nu synes jeg kan...

Håber i har nogle erfaringer I vil dele??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

linemus

Prøv et andet ble-mærke. Det kan være Libero sidder skidt på ham lige nu, og så løber det ved siden af.

Anmeld

16. april 2011

Mathilde

Det er da træls!

Vi brugte Libero premature bleer til Celina, da hun også var en lillefis på 2810g ved fødslen. De sad bedre på hende. Men der gik ikke lang tid, før vi gik op i new born bleer

Efterfølgende har vi brugt bleer fra lidl, da hun tisser igennem libero. Hun er stadig lidt lille og de bleer fra lidt passer bare super på en slank baby synes jeg...og så er de jo billige

Anmeld

16. april 2011

Skouboe

Træk bleen længere op på ryggen, så tapen sidder lidt skråt nedad. Derudover skal du bruge den størst mulige ble, dvs. i hans tilfælde nummer 2 (3-6 kg).

Anmeld

16. april 2011

Rødhætte

linemus skriver:

Prøv et andet ble-mærke. Det kan være Libero sidder skidt på ham lige nu, og så løber det ved siden af.

Troede kun man kunne få bleer så små i libero og pampers? Har prøvet begge mærker..

Anmeld

16. april 2011

Rødhætte

Skouboe skriver:

Træk bleen længere op på ryggen, så tapen sidder lidt skråt nedad. Derudover skal du bruge den størst mulige ble, dvs. i hans tilfælde nummer 2 (3-6 kg).

Det kunne da være man skulle prøve det, men synes allerede han svømmer i den str han bruger nu. Han tisser nemlig også nogle gange ned af benene..

Anmeld

16. april 2011

Skouboe

Rødhætte skriver:

Det kunne da være man skulle prøve det, men synes allerede han svømmer i den str han bruger nu. Han tisser nemlig også nogle gange ned af benene..

Det tager lidt tid at lære at sætte en ble ordentligt på, så man minimerer risikoen for uheld, især på de helt små babyer

Det du skal tænke på er at det ikke er hvor stram bleen er om benene, der holder tingene inde, men de barrierrer der er inden i.

Husker du at vende tissemanden nedad?

Anmeld

16. april 2011

Rødhætte

Skouboe skriver:

Det tager lidt tid at lære at sætte en ble ordentligt på, så man minimerer risikoen for uheld, især på de helt små babyer

Det du skal tænke på er at det ikke er hvor stram bleen er om benene, der holder tingene inde, men de barrierrer der er inden i.

Husker du at vende tissemanden nedad?

Tror jeg skal til at huske at tjekker tissemanden en ekstra gang..

Skal lige høre hvad du mener med barrierrer?

Anmeld

16. april 2011

Mormilla

Rødhætte skriver:

af at min dejlige søn tisser igennem hele tiden. Han er en lille fyr på 3 kg og bruger den mindste størrelse i bleer (libero). De første 2 uger af hans liv har der intet problem været, men den sidste uges tid har han tisset det hele igennem flere gange i døgnet (dog oftes om natten). Det er ikke altid bleen er meget våd, men alligevel er han våd helt op om ryggen. Forstår virkelig ikke hvad jeg gør galt.. Jeg sætter bleen så godt som jeg nu synes jeg kan...

Håber i har nogle erfaringer I vil dele??

Det problem havde vi os med vores søn fordi han var lille. Vi købte dem som hedder huggis ( staves ). De var bare super... 

Anmeld

16. april 2011

klmf

Oliver tissede også igennem Libero. Pampers og Huggies holdt ham tør. Så prøv jer frem med andre blemærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.