tvillingevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Millesmammi

nu hvor jeg venter nummer 2, og der kun kommer til at være knap 2 år imellem dem, kom jeg til at tænke på om det ville være smartest at købe en til alm barnevogn, eller om jeg skal købe en tvillingebarnevogn, og så mille får sin med i dagpleje om dagen? bliver nødt til lige at være tidligt igang med at købe ting, pga pengene nu hvor jeg er på SU..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

katja26

Millesmammi skriver:

nu hvor jeg venter nummer 2, og der kun kommer til at være knap 2 år imellem dem, kom jeg til at tænke på om det ville være smartest at købe en til alm barnevogn, eller om jeg skal købe en tvillingebarnevogn, og så mille får sin med i dagpleje om dagen? bliver nødt til lige at være tidligt igang med at købe ting, pga pengene nu hvor jeg er på SU..

der kommer til at være 11 mdr ca mellem mine og jeg har købt en tvillinge combivogn

Anmeld

16. april 2011

Millesmammi

katja26 skriver:

der kommer til at være 11 mdr ca mellem mine og jeg har købt en tvillinge combivogn

også det jeg har tænkt på

Anmeld

16. april 2011

An&Jo

Millesmammi skriver:

tænker at de skal have hver deres barnevogn, men så købe en tvillingeklapvogn hvor det er muligt at købe en lift til.. Altså foreksempel en emmaljunga med vendbart styr og så en af deres bløde lifte til at sætte i, for så kan du stadig have begge med på tur på samme tid, uden at Mille vil være nødt til at sidde klemt hvis hun vil sidde op. i en klapvogn kan man lægge ryglænene ned hver for sig så den store sidder op, og den lille ligger vandret..

Anmeld

16. april 2011

Pigent

Millesmammi skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg købe en tvillingeklapvogn og en billig/brugt barnevogn. Så har du en barnevogn til dem hver og en klapvogn hvor de begge kan være i.

Der er masser af billige barenvogne på dba.

Anmeld

23. april 2011

OscarAlma

Hejsa.

Jeg har en helt ny City mini tvillinge klapvogn fra babyjogger.

Den er sort, med svingbare hjul og sæderne kan ligges ned.

Den er utrolig nem at slå sammen og vejer ikke meget af en tvillinge vogn at være.

Sig til hvis du er interesseret.

Anmeld

23. april 2011

mustafa ali can

med mine er da 1,5 år imellem og jeg har købt en tvillingbarnevogn den hedder noget med  duo kan ik huske navnet helt og har købt  en lift ved siden af og man vrnder bare sæderne så de kan se foran og baglæns jeg er meget glad for den for hvis du tager på tur kan den store også sove jeg har tænkt på at bruge min til de er 4 el.5 år og fylder ik  meget når man pakker den sammen

Anmeld

26. maj 2011

quar20

der er 22 måneder imellem mine drenge og vi har købt en brugt tvillinge klapvogn til når vi går med begge drenge, du kan købe sådan en voksipose, eller en "stof" lift som kan stå i den ene side af klapvognen :O)

Barnevogn ? tjaa der har vi 1 barnevogn og det er den fra Tino - Tino har barnevogn over ved dp som er dp'mors.. Den sover han i..!!

Anmeld

27. maj 2011

Fru.Ø

Da vi fik nr.2 barn,var der også knap 2år imellem vores

Vi valgte at købe en Emmaljunga tvillingeklapvogn med drejehjul og lillesøster kom i en blød lift (Emmaljungas) 

Det gik fint,men storebror gad ikke rigtig at sidde i den efter kort tid,så efter 6mdr. blev den solgt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.