Kan man amme hvis man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Anonym trådstarter

Kan man amme hvis man har haft piercing i brystvorten?

Vil også meget gerne hører fra nogen der har haft det. For ligenu kommer der betændelse ud og har der faktisk gjort de sidste 7 mdr ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Vil også meget gerne hører fra nogen der har haft det. For ligenu kommer der betændelse ud og har der faktisk gjort de sidste 7 mdr ca.

jeg ammer fint og jeg har haft det, jeg pillede den  ud da jeg fandt ud af jeg var gravid. Men må da lige sige at der kommer mælk ud af piercinghullerne

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

jeg ammer fint og jeg har haft det, jeg pillede den  ud da jeg fandt ud af jeg var gravid. Men må da lige sige at der kommer mælk ud af piercinghullerne

Ja okay, men tror det er ved at være et år siden jeg pillede den ud men der blir bare ved og ved med at komme betændelse ud :s

Anmeld

16. april 2011

nvm

Anonym skriver:

sagtens, jeg tog min ud et par uger inden termin med min 1.

har ku amme begge gange

INTET problem her

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

sagtens, jeg tog min ud et par uger inden termin med min 1.

har ku amme begge gange

INTET problem her

Okay super

Anmeld

16. april 2011

LIZO

jeg har ammet uden problemer. tog den ud den dag jeg fandt ud af jeg var gravid..

Anmeld

16. april 2011

sne190810

Sagtens.

Jeg tog først min ud på selve fødestuen, da jeg HAVDE født og myren skulle lægges til .....  Havde lige glemt den i svinget  haha

Anmeld

16. april 2011

Stéphanie

Anonym skriver:

Ja det kan man sagtens, er du sikker på at det er betændelse der kommer ud? - Jeg kan nemlig en gang i mellem presse noget hvidt/gulligt snask ud af hullerne (beklager, ved godt at det er lidt ulækkert) og har fået at vide af min læge at det ikke var betændelse, kan desværre ikke huske hvad han kaldte det.

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Der var ingen problemer med min (-: Pillede den ud ca 7 mdr før termin. Men nu efter 14 mdr ca, kan jeg stadig få noget betændelses lignende ud, men tror ikk det er noget du skal være bekymret for (-:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.