Fortælle det til familien.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2011

CiSo

Nå, jeg vil bare lige lave et lille glædes indlæg..

Idag fylder jeg 20!!  Og derfor skal vi holde fødselsdag, for hele familien i dag, og dermed mener vi det er på tide at fortælle om vores 2'er der kommer til verden til november. 

Jeg glæder mig bare så meget, til at fortælle det til de kommende bedste forældre og selvfølgelig også alle andre, syntes det har været lidt pinende at holde på det så længe.. Så i dag skal det ud. 

Håber i får en fantastisk dag.. 

Mange krammer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

tinasmor

CiSo skriver:

Idag fylder jeg 20!!  Og derfor skal vi holde fødselsdag, for hele familien i dag, og dermed mener vi det er på tide at fortælle om vores 2'er der kommer til verden til november. 

Jeg glæder mig bare så meget, til at fortælle det til de kommende bedste forældre og selvfølgelig også alle andre, syntes det har været lidt pinende at holde på det så længe.. Så i dag skal det ud. 

Mange krammer. 

Tillykke og håber at alle bliver glade for den gode nyhed. Ha en rigtig god dag med familien

Anmeld

16. april 2011

Kofoed.

Uhh spændende, glæder mig til en update på deres reaktioner

Anmeld

16. april 2011

twinny

hvor spændende...  og tillykke med dagen...

Anmeld

16. april 2011

mulle7430

CiSo skriver:

Mange krammer. 

tillykke med begge dele  kan godt forstå det er svært og holde på  så held og lykke idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.