Hummel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2011

pussepige

Nogen der ved hvordan hummel sommerdragter er i str? Normalt er Hummel jo lille i str..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Muffinmus

lidt små i str synes jeg...vi havde købt den i str 86 sidste år hvor hun var 80 i alt andet:-)

Anmeld

16. april 2011

Betteisen

Jeg vil også sige de er små i det

Anmeld

16. april 2011

Mor til Frederic og Freya

pussepige skriver:

Nogen der ved hvordan hummel sommerdragter er i str? Normalt er Hummel jo lille i str..

Deres str skulle gerne være rettet til... 

Anmeld

16. april 2011

pussepige

Mor til Frederic skriver:

Deres str skulle gerne være rettet til... 

Altså Elias bruger str 80 i tøj nu.. Noget af det kan godt være lidt stort i det men str 74 er for lille.. Men har ikke prøvet deres sommerdragter endnu.. Så tænker lidt jeg vil købe str 80, han er jo kun snart 6 mdr og vil sige at str 86 nok vil blive alt for stor..

Anmeld

16. april 2011

g.seerup

pussepige skriver:

Altså Elias bruger str 80 i tøj nu.. Noget af det kan godt være lidt stort i det men str 74 er for lille.. Men har ikke prøvet deres sommerdragter endnu.. Så tænker lidt jeg vil købe str 80, han er jo kun snart 6 mdr og vil sige at str 86 nok vil blive alt for stor..

er han lang i overkrop eller lange ben?? hvis det er i overkroppen ville jeg købe 86..

Anmeld

16. april 2011

pussepige

g.seerup skriver:

er han lang i overkrop eller lange ben?? hvis det er i overkroppen ville jeg købe 86..

Vil nærmest sige han har lange ben synes ikke han har en lang krop.. Hvis man nu feks tager en body i hummel sidder den meget løst på ham og i skridtet sidder den bestemt heller ikke stram. Men tager du så en heldragt i hummel er det noget andet.. Så måske man skulle prøve 86 ellers kan de jo byttes igen hvis det er..

Anmeld

16. april 2011

Mor til Frederic og Freya

pussepige skriver:

Vi skifted til 86 da han var 8 mdr (maj 09) og sommer'n '10 købte vi sommer dragter i 92 og 98. 

Ved at deres heldragter og body'er er rettet til, syntes dog stadig at deres overalls halter. 

Han kan end ikke passe deres i str 98 da de er så korte i ben, eller også har han laange ben stadigvæk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.