Næseblod.... Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Sunflower

Wimmie skriver:

Sjovt, jeg oplever det samme for tiden... jeg var også igennem hormonbehandling i løbet af marts og den sidste uges tid har jeg haft lidt næseblod (heller ikke noget der løber).

Hmmm.....

Hmmm, så kan det måske godt tyde på at det har noget med hormonerne at gøre - en forsinket bivirkning....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Sunflower

nielsen80 skriver:

Det var godt

Det går godt med mig, jeg venter på mens. så jeg kan komme i gang med næsespray igen. Bruger ventetiden på alt det jeg ikke må under behandling - rødvin, løbeture etc., og det er faktisk rart med en pause fra behandlingshelvede.

Uhh ja, du kan tro jeg har også nydt min pause med "forbudte" ting

Anmeld

16. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sunflower skriver:

Ja, jeg har hørt at gravide har det med at få næseblod. Men er det ikke mere sådan rigtig "styrt" næseblod?

Under alle omstændigheder skulle det være lidt et lykketræf for mig. Jeg er i behandling men fik aldrig lagt æg op og har derefter været på p-pille pause - så tror desværre ikke det er årsagen Men tak for dit svar

Hej du, jeg har også haft næseblod et par gange. I behandlingen mest lidt sarte slimhinder som kunne give lidt blod ved næsepudsning, men i min graviditet har jeg allerede oplevet det en enkelt gang.

Det var slet ikke styrtblødning, bare en lille omgang da jeg var stået hurtigt ud af sengen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.