Andre end mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Nenus

Vidste ikke helt hvor jeg skulle sætte denne, så det blev her

- Jeg har den seneste uge haft symptomer på at der kunne være noget igang indeni mig.. Men jeg har bare altid testet negativ, så tænker sådan lidt - "Den er sikkert også bare negativ denne gang!". Er der andre end mig derude, der bare er træt af at kroppen spiller én et pus, og egentlig bare ikke tør håbe på noget som helst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

afrobabies

Nenus skriver:

Vidste ikke helt hvor jeg skulle sætte denne, så det blev her

- Jeg har den seneste uge haft symptomer på at der kunne være noget igang indeni mig.. Men jeg har bare altid testet negativ, så tænker sådan lidt - "Den er sikkert også bare negativ denne gang!". Er der andre end mig derude, der bare er træt af at kroppen spiller én et pus, og egentlig bare ikke tør håbe på noget som helst?

Hvis man har store ønsker om graviditet, så lægger man mærke til alt hvad der sker i kroppen, og det kan gøre at man tror at man har symptomer på graviditet. Rigtig irriterende, men man bliver bare nødt til at slå det lidt ud af hovedet...

Anmeld

19. april 2011

Fru'Rugaard

Har du testet?

Anmeld

19. april 2011

Nenus

Fru'Rugaard skriver:

Har du testet?

Jeps, bragende negativ

Anmeld

19. april 2011

Fru'Rugaard

Nenus skriver:

Jeps, bragende negativ

Åh Hvad med dine symptoner, er de der stadig?

Anmeld

19. april 2011

Nenus

Fru'Rugaard skriver:

Åh Hvad med dine symptoner, er de der stadig?

Jep, ligeså meget som hele tiden..

Anmeld

19. april 2011

Fru'Rugaard

Nenus skriver:

Jep, ligeså meget som hele tiden..

Hvor meget er du gået over tid?

Anmeld

19. april 2011

Nenus

Fru'Rugaard skriver:

Hvor meget er du gået over tid?

Har ikke haft min mens i over et år, men min p-sprøjte udløb i midten af februar..

Anmeld

19. april 2011

Fru'Rugaard

Nenus skriver:

Har ikke haft min mens i over et år, men min p-sprøjte udløb i midten af februar..

Så kan den jo godt være der
Men, har du ikke været ved læge, ang. din mens, det er da ikke sundt at den ikke kommer som den skal, og heller ikke normalt

Anmeld

19. april 2011

Nenus

Fru'Rugaard skriver:

Så kan den jo godt være der
Men, har du ikke været ved læge, ang. din mens, det er da ikke sundt at den ikke kommer som den skal, og heller ikke normalt

Ja, det kan den måske godt.. Det er jo bare ikke helt til at vide hvornår man så kan teste positiv

Jo, det har jeg. Men de siger at der kan gå over et halvt år endnu, før det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.