hårtab....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.652 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. april 2011

fønix

Er der andre end mig der synes de taber mange hår og håret er blevet lidt tyndt under graviditeten??

synes godt nok det er træls, med mit lange hår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

kiwifrugten

Det er ganske naturligt at håret blir lidt tyndt og slidt pga de hormoner i kroppen det blev mit også det er først her omkring mdr 9 at det begynder at blive pænt igen. Så du må desværre bare bide det i dig

Anmeld

16. april 2011

fønix

kiwifrugten skriver:

Det er ganske naturligt at håret blir lidt tyndt og slidt pga de hormoner i kroppen det blev mit også det er først her omkring mdr 9 at det begynder at blive pænt igen. Så du må desværre bare bide det i dig

Ja det må jeg jo  men dejligt det ikke kun sker for mig og rart at vide det bliver bedre igen

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

Sys faktisk man har set forfærdelig ud her i graviditeten man må jo nærmest ikke gøre noget ud af sig selv så glæder mig rigtig meget til at jeg kan blive HOT igen hehe

Anmeld

16. april 2011

fønix

kiwifrugten skriver:

Sys faktisk man har set forfærdelig ud her i graviditeten man må jo nærmest ikke gøre noget ud af sig selv så glæder mig rigtig meget til at jeg kan blive HOT igen hehe

hehehe ja du har ret!! Godt det kun er midlertidig vi skal se sådan ud 

Anmeld

16. april 2011

Holbæktrunten

Nope, jeg har det ligeså... Føler at halvdelen af parykken ryger af hver gang jeg børster håret... Plus at det har fået en irriterende tendens til at fedte - ligesom min hud 

Huden er dog blevet en smule bedre her omkring halvvejs i graviditeten. Håret fedter også lidt mindre - men fælder ligeså meget som i starten... Øv.

Anmeld

16. april 2011

fønix

Holbæktrunten skriver:

Nope, jeg har det ligeså... Føler at halvdelen af parykken ryger af hver gang jeg børster håret... Plus at det har fået en irriterende tendens til at fedte - ligesom min hud 

Huden er dog blevet en smule bedre her omkring halvvejs i graviditeten. Håret fedter også lidt mindre - men fælder ligeså meget som i starten... Øv.

Hvor dejligt det ikke kun er mig som er ramt men du har det jo fuldstændig som mig, min hud er bare blevet enorm tør og får tit udslæt   
dejligt det er begyndt at gå den anden vej for dig 

Anmeld

16. april 2011

Holbæktrunten

fønix skriver:

Hvor dejligt det ikke kun er mig som er ramt men du har det jo fuldstændig som mig, min hud er bare blevet enorm tør og får tit udslæt   
dejligt det er begyndt at gå den anden vej for dig 

Haha, jeg synes nu ikke at det er specielt dejligt  Min hud skaller også utrolig meget efter at jeg er blevet gravid - forstår ikke helt hvordan det kan lade sig gøre, når den jo er fedtet? 

Men håååååber at det hjælper når det bliver sommer og man kan få lidt sol i ansigtet igen... 

Anmeld

16. april 2011

fønix

Holbæktrunten skriver:

Haha, jeg synes nu ikke at det er specielt dejligt  Min hud skaller også utrolig meget efter at jeg er blevet gravid - forstår ikke helt hvordan det kan lade sig gøre, når den jo er fedtet? 

Men håååååber at det hjælper når det bliver sommer og man kan få lidt sol i ansigtet igen... 

Neej det lyder lidt mærkeligt den gør det når den er fedtet

Jah solen plejer at kunne hjælpe en gang i mellem, vi håber den snart dukker frem 

Anmeld

16. april 2011

Rebecca55

fønix skriver:

Er der andre end mig der synes de taber mange hår og håret er blevet lidt tyndt under graviditeten??

synes godt nok det er træls, med mit lange hår 

Det høre sig desværre til ved nogen...

Mit hår er stort set holdt op med at vokse og er så småt også begyndt at fælle meget mere end normalt.

Hår, hud og negle er noget af det sidste der får næring. Så med 1 eller flere baby'er i maven, kan man jo forstille, sig der stort set ikke er mere næring tilbage, når det kommer til fx. håret. Men Ved stort set alle gravide kommer håret helt tilbage til sit normale. Dog kan nogle opleve at de pludselig har krøller eller deres krøller er forsvundet, hvilket skyleds den store hormonpåvirkning kroppen er igennem....

Men vil give dig ret i det at det er noget rigtig møj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.