Snøft snøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

Kristina V

Puha... Vi kom af med vores hund igår

Vi har snakket om det længe, da vi ikk rigtig har haft så meget tid til ham. Vores datter har været meget syg, og v har været ud og ind af sygehuset med hende, så den tid vi har hende rask vil man godt bare nyde med hende. Og så har vi kunne mærke vi har glemt ham lidt..
Han er simpelhen verdens dejligste labrador hund vi har haft i 3 ½ år . Og så igår var der bare et par som han ville have det så godt med, og de var helt vilde med ham.. Så de fik ham..
Det er bare SÅ sørgeligt, selvom man ved det er det bedste for ham. Han har altid været vores store baby, men efter hun er så meget syg, og man er drænet for energi, er han bare blevet sat til side.. Det fortjener han ikk. Så er rigtig glad for han er hos en anden familie, men SAVNER ham satme..

Nogle som har prøvet det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

Heidi.

Hejsa..
Ja det har vi prøvet..Vi have en sort labrador.. Men med to små børn kunne vi ikke magte ham.. Det var pisse forfærdeligt da vi skulle af med ham. Vi fandt også en familie som fik ham, men for fanden det var ikke sjovt..

Kh Heidi

Anmeld

26. oktober 2008

Kristina V

Hader det virkelig!! Sys jeg har fortrudt det, men ved han bare vil blive sat til side igen, så det vil bare være synd for ham!!!! Men ejsh vor jeg sys det er noget øv

Anmeld

26. oktober 2008

twinboys

Nej det har vi ikke, men kan da næsten sætte mig ind i det... Det er aldrig rart at skulle af med noget man holder af...

Dejligt at den har fået en ny dejlig familie, som har tiden til den...

Majbritt

Anmeld

26. oktober 2008

Nemesis

ja har prøvet det.
For 1½ år siden mptte jeg aflevere Mollie, fordi jeg fik en nerveskade/mindre lammelse under min mindste søns fødsel.

Det var super hårdt og jeg sagde nej til flere..hun skulle hen et sted som jeg følte var det rigtige.

hun kom hen til en enlig dame som var hjemmegående, med en enorm have og tæt på sø og engarealer.

Jeg har besøgt dem flere gange så jeg VED hun har det som blommen i et æg, hvilket hendes skikkelse så også bærer præg af.
Hun får nu både en masse kærlighed og frisk luft.
Men kors hvor er ens hjem dog tomt uden.

Sisse som stadig mindes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.