Til jer der skylder for børnepasning, eller fik for meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2011

louise8723

Her d. 20 vil i få betydelig mindre i børne og ungeydelse

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1538733.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

132319

louise4060 skriver:

Her d. 20 vil i få betydelig mindre i børne og ungeydelse

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1538733.ece

Godt tiltag 

Anmeld

15. april 2011

smokin

Pyha der er vidst et par familier der bliver straffet - tænk at de forventer det er op med 15-20.000 der skal kigge langt efter checken...

Det er da helt vildt.

Jeg synes iøvrigt det er et super tiltag. 

Anmeld

15. april 2011

louise8723

Zette skriver:

Pyha der er vidst et par familier der bliver straffet - tænk at de forventer det er op med 15-20.000 der skal kigge langt efter checken...

Det er da helt vildt.

Jeg synes iøvrigt det er et super tiltag. 

ja det er helt iorden! pengene blir jo netop udbetalt til hjælp til pasning osv.. så er det da kun iorden at det kører sådan

Anmeld

15. april 2011

smokin

louise4060 skriver:

ja det er helt iorden! pengene blir jo netop udbetalt til hjælp til pasning osv.. så er det da kun iorden at det kører sådan

Ja men der er helt sikkert nogle der ikke synes det er iorden.... 

Anmeld

15. april 2011

louise8723

Zette skriver:

Ja men der er helt sikkert nogle der ikke synes det er iorden.... 

Det må jo være deres hovedpine

Anmeld

15. april 2011

132319

De der har fået for meget, kan man i og for sig godt følge. Det er jo en fejl der er sket i udbetalingen og hvis man, som en af de få, ikke kendte til at der bliver skåret i BUY, så må det da være træls at få nogle penge man ikke skulle have haft.

Men de der skylder for pasning skal bare  Seriøst, man kan da ikke forvente at få penge når man skylder  Jeg synes det er helt ok, hvis man ikke kan finde råd til at få sit barn passet af den ene eller anden grund, er det kun fair at der så bliver taget af BUY 

Anmeld

15. april 2011

louise8723

132319 skriver:

De der har fået for meget, kan man i og for sig godt følge. Det er jo en fejl der er sket i udbetalingen og hvis man, som en af de få, ikke kendte til at der bliver skåret i BUY, så må det da være træls at få nogle penge man ikke skulle have haft.

Men de der skylder for pasning skal bare  Seriøst, man kan da ikke forvente at få penge når man skylder  Jeg synes det er helt ok, hvis man ikke kan finde råd til at få sit barn passet af den ene eller anden grund, er det kun fair at der så bliver taget af BUY 

altså dem der har fået får meget, der blev der jo skrevet en del om det rundt omkring og det var i medierne at folk skulle lægge fra da der var lavet en fejl osv.

Anmeld

16. april 2011

wamse

Jeg synes jo det er okay, at staten skal have sine penge hjem. Jeg tænker bare, at måske skyldes der i børnepasning, fordi mange mennesker er virkelig pressede økonomisk i dag. 

Jeg tror, at denne nye ændring, rammer de som i forvejen er nede og skrabe bunden, hvilket for mig ikke er overraskende, når det er under denne her regering. De havde i forvejen mulighed for at tage 50% af ydelsen, hviket jeg mener var nok, for mange mennesker har brug for de penge, og skylder ikke for at snyde, men fordi de er pressede.

Anmeld

16. april 2011

Faith

wamse skriver:

Jeg synes jo det er okay, at staten skal have sine penge hjem. Jeg tænker bare, at måske skyldes der i børnepasning, fordi mange mennesker er virkelig pressede økonomisk i dag. 

Jeg tror, at denne nye ændring, rammer de som i forvejen er nede og skrabe bunden, hvilket for mig ikke er overraskende, når det er under denne her regering. De havde i forvejen mulighed for at tage 50% af ydelsen, hviket jeg mener var nok, for mange mennesker har brug for de penge, og skylder ikke for at snyde, men fordi de er pressede.

Lige præcis! Det er klart at staten skal have pengene ind, men hvor er det bare ærgerligt at det (som altid) rammer de svageste i samfundet. Jeg tror, som du siger, ikke der sidder nogen og bevidst snyder, men simpelthen fordi de er røv-pressede økonomisk. Kan huske hvor ufatteligt afhængig min mor var af den børnecheck da jeg var barn. En enlig mor på kh har dælme ikke meget at gøre med. Jeg fik nyt tøj, vinterjakke, nye sko osv når børnechecken kom. Det var en fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.