Du skriver du har haft postkasse rødt, så kan jo næsten gætte mig til at du i løbet af de sidste par år har givet dit hår nogle "tæsk" rent farvemæssigt, og dit hår er jo utrolig langt så ergo må det også ha fået nogle tæsk..
SÅ
PAS NU RIGTIG GODT PÅ!!!!
Jeg havde lige så langt hår som dig, måske næsten længere,og jeg har gennem"tæsket" det med farve så langt tilbage som jeg kan huske, blond, hvid, brun, mørke brun, blond, min naturlige lever farve, brun, mørke brun, 3x afblegning også helt postkasse rødt, så brunt, brunt brunt, så helt blond som på mit billed, og nu? der ville jeg have min naturlig farve fordi vi jo kæmper på at blive gravide og alt det farve ikke er godt, og mit hår? det er SMADRET!!! Har mistet 24 cm, og der er ikke noget farve der vil binde, så mit hår er lort og lagkage og jeg er så ked over det.. Og jeg har aldrig brugt hjemmefarve,kun frisører og er typen der bruger ca 1500 kr pr mdr på frisør og produkter - helt sindsygt, I know men så meget betyder mig hår for mig, går aldrig på kompromi med det og nu er det endt i katastrofe...
Så please lov at passe på dit hår!?
og skal du væk fra den sorte så vil jeg med næsten 100% love dig at frisøren er nødt til at klippe et godt stykke af fordi farven skal trækkes ud af det sorte for at det kan blive lysebrunt og det er hårdt for håret..

Anmeld