Skal man kontakte lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.304 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Mussen2

Min datter har fået skoldkopper (troede egentlighun havde haft det, me´n åbentbart nej).

Mit sp. er om man skal kontakte lægen mandag? Jeg kan ikke se en grund til det, da jeg er sikker på det er skoldkopper og hun jo ikkeer skidt, men årsagen tl at jeg spørger er, at sidst jeg debatterede omkring børnesygdomme, var der mange som mente man havde pligt til at kontakte lægen, så man fik registreret at manhavde haft sygdommen eller sådannoget lignende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

Mussen2 skriver:

Min datter har fået skoldkopper (troede egentlighun havde haft det, me´n åbentbart nej).

Mit sp. er om man skal kontakte lægen mandag? Jeg kan ikke se en grund til det, da jeg er sikker på det er skoldkopper og hun jo ikkeer skidt, men årsagen tl at jeg spørger er, at sidst jeg debatterede omkring børnesygdomme, var der mange som mente man havde pligt til at kontakte lægen, så man fik registreret at manhavde haft sygdommen eller sådannoget lignende.

det er vel fint at kontakte mandag hvis du er sikker på hvad det er:0)

Anmeld

15. april 2011

Mussen2

Ni-ko-li-ne skriver:

det er vel fint at kontakte mandag hvis du er sikker på hvad det er:0)

Jo, men jeg overvejde om jeg overhovedet skulle kontakte lægen

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

Mussen2 skriver:

Jo, men jeg overvejde om jeg overhovedet skulle kontakte lægen

hmmmm jeg ved det faktisk ikke

Anmeld

15. april 2011

Mussen2

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmmm jeg ved det faktisk ikke

Ok, tak for svar. de kan vel bare se på hende og konstaterer, Ja, det er skoldkopper og det bliver hun jo ikke mere rask af Men måske er der andre årsager til det?

Anmeld

15. april 2011

qp

Mussen2 skriver:

Ring til vagtlægen og spørg

Anmeld

15. april 2011

Mussen2

qp skriver:

Mit sp. går mere på om jeg bør kontakte lægen eller slet ikke

Jeg har først tænkt mig at ringe mandag, hvis hun da ikke bliver mere syg af det.

Jeg er sikker på det er skoldkopper og hun er frisk omend hun har lidt feber.

Anmeld

15. april 2011

bullerbassen

Mussen2 skriver:

Det tror jeg faktisk ikke man skal - nogle er faktisk ikke særlig ramt af det.. Og de kan jo intet stille op ...

Så tænker at, det ikke er nødvendigt med mindre hun bliver hårdt ramt - ellers kan man jo få nået på apoteket til at smørre med som lindre kløen

Anmeld

15. april 2011

tinasmor

Mussen2 skriver:

hos os var det lige omvendt. Her nægtede lægen at tage i mod hende. Han sagde at man ikke var i tvivl (var vi heller ikke) han sagde, at det ville kunne smitte i venteværelset og hvis der sad gravide eller små babyer så var det ikke smart. Han sagde man ikke kunne gøre noget overfor det, så ingen grund til læge.

Så vi tog ikke afsted.

Anmeld

15. april 2011

tinasmor

qp skriver:

Men tænker lidt hvorfor man skal kontakt vagtlægen. Vagtlægen er jo til akutte ting. Skoldkopper er jo ikke akut. Jeg synes, at ts skal vente til mandag med at kontakte egen læge hvis hun er i tvivl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.