Min første kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Heidi_79

Hej Alle sammen

kan se der er mange derinde der har lavet mange flotte kager og sikke mange billeder der os er...

men men hjælp mig :-) jeg vil lave en kage til min søster og det skal være en kage med fondant el hvad det hedder... nogen snakker om skumfiduser osv... ?

og hvad skal kagen bage som chokolade el? og hvad creme er bedst at komme i mellem..

håber i vil give mig gode råd da jeg ik har prøvet det før

på forhånd tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

FamilienSørensen

Heidi_79 skriver:

Hej Alle sammen

kan se der er mange derinde der har lavet mange flotte kager og sikke mange billeder der os er...

men men hjælp mig :-) jeg vil lave en kage til min søster og det skal være en kage med fondant el hvad det hedder... nogen snakker om skumfiduser osv... ?

og hvad skal kagen bage som chokolade el? og hvad creme er bedst at komme i mellem..

Hejsa.

Når du hører om MMF betyder det MarshMellowFondant, hvliket er fondant lavet af smeltede skumfidusser. Det er det eneste overtræk jeg har arbejdet med, og jeg synes det er det bedste.

og hvad skal kagen bage som chokolade el?  <--

Det spørgsmål forstår jeg ikke.

Du kan putte alle mulige slags cremer imellem du kan da også putte frugter og hakket chokolade. Kun fantasien sætter grænser.

Men jeg synes personligt det er bedst at lave to cremer som kan komplimentere hinanden, meget populær er en sød creme(chokolade) og en syrlig creme(frugter og bær).

Mvh Kusuma 28+4

Anmeld

17. april 2011

Heidi_79

takker for svaret....

hvad kagen skal bage som der mener je om det er chokolade el anden slags kage.... og så hvad for noget creme man skal/kan putte i

Anmeld

17. april 2011

lounika

Heidi_79 skriver:

Hej Alle sammen

hej... jeg er også ny inden for kage verden.. jeg har lavet 17 kager de sideste 2 mdr det er hvad jeg ved om kager hehe men du kan se dem på min hjemmeside

www.lounika.dk

og jeg vil gerne hjælpe med ider til en kage.. og hvad du skal

Anmeld

18. april 2011

Heidi_79

lounika skriver:

hej... jeg er også ny inden for kage verden.. jeg har lavet 17 kager de sideste 2 mdr det er hvad jeg ved om kager hehe men du kan se dem på min hjemmeside

www.lounika.dk

og jeg vil gerne hjælpe med ider til en kage.. og hvad du skal

lyder super godt...

sikke mange flotte der dog er lavet.... bliver jo helt paf... 17 kager på 2 mdr hold da op spiser i meget kage griner....

jeg tænkte på med de forskellige lage af kage man skal bruge . bager man en og så skærer igennem el laver man flere tynde af gange ??? hvad er nemmest ?

tror jeg vil prøve mig frem, skal ned og kigge i en butik idag... :-)

Anmeld

18. april 2011

lounika

Heidi_79 skriver:

lyder super godt...

sikke mange flotte der dog er lavet.... bliver jo helt paf... 17 kager på 2 mdr hold da op spiser i meget kage griner....

jeg tænkte på med de forskellige lage af kage man skal bruge . bager man en og så skærer igennem el laver man flere tynde af gange ??? hvad er nemmest ?

tror jeg vil prøve mig frem, skal ned og kigge i en butik idag... :-)

hehe nej som familie gør vi ikke spiser meget kage men min kæreste er mure og håndværker kan altid spise kage hehe så har vi haft en med vær gang vi skulle noget og til mig job som jeg er på barsel fra har også fået mm.,.

jeg lave altid en jeg selv skære igemmen og fylder noget inden i det syntes jeg er nemmest....

fant du noget godt i butikken så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.