Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: for det går som det skal....
for det går som det skal....
1000 tak søde!!! Og sikke et dejligt scannings billede af din spire...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!! Og sikke et dejligt scannings billede af din spire...
ihhhh mange tak, søde....
ønskebarn74 skriver: Hold op hvor er du bare SEJ!!! Totalt inspirerende!!!! Held og lykke med fagprøven!!!!
Hold op hvor er du bare SEJ!!! Totalt inspirerende!!!!
Held og lykke med fagprøven!!!!
Tak, jeg var heller ikke sikker på hvordan jeg ville klare det, men det går rigtig godt og jeg er næsten færdig med opgaven! Skønt
Denne gang har får jeg til akupunktur og det tror jeg har hjulpet mig lidt med at stresse af.
Hvis jeg kan deler jeg gerne ud af noget af det
AnneH skriver: Tak, jeg var heller ikke sikker på hvordan jeg ville klare det, men det går rigtig godt og jeg er næsten færdig med opgaven! Skønt Denne gang har får jeg til akupunktur og det tror jeg har hjulpet mig lidt med at stresse af. Hvis jeg kan deler jeg gerne ud af noget af det
Hvor er du sød!!!! Tak skal du have...
Lene
ønskebarn74 skriver: Jeg skal scannes imorgen og se om vi kan fortsætte..... Det er ikke sikkert der er nok æg i den rette størrelse og alt for mange små... Så nu må vi se....
Jeg skal scannes imorgen og se om vi kan fortsætte..... Det er ikke sikkert der er nok æg i den rette størrelse og alt for mange små... Så nu må vi se....
Jeg krydser også alt hvad jeg overhovedet kan.... Fingre, arme, hænder, fødder, tæer, hår, ben osv. Så håber jeg, at min krydsede krop hjælper
ønskebarn74 skriver: Kender det for godt!!!! ... Jeg er totalt testmonster når det er... Har allerede købt 6 stk. GGGG ...
Kender det for godt!!!! ... Jeg er totalt testmonster når det er... Har allerede købt 6 stk. GGGG ...
Uhhh søde det er SÅ spændende. Jeg håber virkelig at i får en god besked i dag.
Kæmpe krammer og mange krydsede fingre.
Jeg sender en masse positive tanker i jeres retning i dag
Jeg glæder mig til en opdate senere
Lisbeth
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128