Han gider mig ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

Min mand gider mig ikke mere tror jeg. Jeg har siden vi fik vores datter for lidt mere end et år siden prøvet på et utal af måde at få min mand tilbage i sengen, og det er kun lykkedes en gang i det forgangne år 

Her til aften går jeg i bad, gør mig lækker under bruseren, barberer mig unævnelige steder og kalder på ham og spørger frækt, om han ikke vil med i bad, hvortil han svarer, at han ikke trænger til at komme i bad, og går sin vej. Av for den for en mavepuster, det gjorde sgu ondt, rigtig ondt... Jeg tror bare ikke, at han gider mig mere, og jeg er rigtig rigtig ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

svanen73

Snakker I ik sammen? Er der en grund til du ik har spurgt ligeud hvad hans problem er?

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

Synes du skal snakke med ham om det... 

Anmeld

15. april 2011

Troldemommi

Ja du skal de have fat i ham og have spurgt om hvad problemet er :-)

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Snakker I ik sammen? Er der en grund til du ik har spurgt ligeud hvad hans problem er?

Jeg har spurgt ham masser af gange, man han fejer det bare af med at han er for træt. Jeg må vist hellere spørge ham.

Anmeld

15. april 2011

svanen73

Anonym skriver:

Jeg har spurgt ham masser af gange, man han fejer det bare af med at han er for træt. Jeg må vist hellere spørge ham.

Det er slet ik nok, du må forlange han åbner munden. Det der er langsom ødelæggende for jer.

Anmeld

15. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Min mand gider mig ikke mere tror jeg. Jeg har siden vi fik vores datter for lidt mere end et år siden prøvet på et utal af måde at få min mand tilbage i sengen, og det er kun lykkedes en gang i det forgangne år 

Her til aften går jeg i bad, gør mig lækker under bruseren, barberer mig unævnelige steder og kalder på ham og spørger frækt, om han ikke vil med i bad, hvortil han svarer, at han ikke trænger til at komme i bad, og går sin vej. Av for den for en mavepuster, det gjorde sgu ondt, rigtig ondt... Jeg tror bare ikke, at han gider mig mere, og jeg er rigtig rigtig ked af det.

Der er kun et at gøre: TVING ham! ikke altid i sengen, men måske overrask ham i stuen med noget frækt undertøj eller en lækker dragt! Hvis du vil have noget fra ham - må du tage det selv! og måske er det egentlig det han venter på, at du ikke kun spørger ham, men simpelthen bare GØR det! 

Anmeld

15. april 2011

kiwifrugten

Spørg ham direkte om han er kørt død i jeres forhold og sig til ham at det gør dig rigtig ked af det at han ikke vil dig. Du har jo også nogle behov selvom du nogle gange er træt. Men syntes klart du skal sige hvad du føler og at du er græde færdig over det

kæmpe herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.