Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælp mig piger, nu står den snart på forsinket dåb og jeg er lidt tom for ideer med de der gaver ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad med en halskøde med sådan en navne plade i...
på den kan man jo skrive:
navn
fødselsdag
fødsels vægt og længde
dåbs dato
der er jo mange muligheder
Når han er så gammel, så har han vel også nogle ønsker - ligesom hvis han har fødselsdag?
Jeg ville nok tage udgangspunkt i dette, når nu han selv har muligheden for at være med..
Men ja - den med en halskæde med en navneplade var da god...
KaLee skriver: Når han er så gammel, så har han vel også nogle ønsker - ligesom hvis han har fødselsdag? Jeg ville nok tage udgangspunkt i dette, når nu han selv har muligheden for at være med.. Men ja - den med en halskæde med en navneplade var da god...
Jeg tror IKKE at en dreng på 7 bliver glad for en halskæde! Min datter på 7 og alle dem i hendes klasse er i alt fald meget "dreng eller pige -ting/tøj" fokuserede!
aya-zia skriver: hvad med en halskøde med sådan en navne plade i... på den kan man jo skrive: navn fødselsdag fødsels vægt og længde dåbs dato der er jo mange muligheder
jja god ide.. men nu har han en flot solv halskæde med stjernetegn fisk vedhæng som han er meget glad for fra sin bedst han fik.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128