Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Vi har lige været i spanien i 1 uge. Skøøønt.
Men vi har en del euro med hjem. Kan de veksles til danske penge igen? I banken evt?
Er ano fordi jeg syns det er pinligt, at jeg ikke ved det......
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan veskle sedler, men skal nok af med et mindre veksel-beløb. Det er derfor ikke altid det kan betale sig...
Ja det kan du og her kan du se hvor meget du kan få igen
http://www.valutaomregner.dk/
Og ja, selvfølgelig kommer der et beløb oveni, det er derfor man altid siger at man skal bruge de sidste på ligegyldige ting til hjemrejsen, det kan nemlig ikke altid betale sig
Sedlerne kan i veksle om, men ikke moenterne . Ofte skal man betale et veksle-gebyr, men det afhaenger af banken og ens konto-type
kitty skriver: Du kan veskle sedler, men skal nok af med et mindre veksel-beløb. Det er derfor ikke altid det kan betale sig...
Øvv det drejer sig om 150 Euro.
grinny skriver: Ja det kan du og her kan du se hvor meget du kan få igen http://www.valutaomregner.dk/ Og ja, selvfølgelig kommer der et beløb oveni, det er derfor man altid siger at man skal bruge de sidste på ligegyldige ting til hjemrejsen, det kan nemlig ikke altid betale sig
Tak.
Det drejer sig om 150 euro. Ikke meget, men meget for mig.
Dubai skriver: Sedlerne kan i veksle om, men ikke moenterne . Ofte skal man betale et veksle-gebyr, men det afhaenger af banken og ens konto-type
Jeg må prøve at tage i banken mandag.. . Tak for svar,..
Anonym skriver: Øvv det drejer sig om 150 Euro.
Du kan altid gå i din bank, og spørge, hvordan de gør. Det behøver ikke være et stort gebyr.. Hvis man har aktier i depot er det nogle gange de veksler gratis, mener jeg... Kan ikke huske om jeg fik vekslet gratis grundet det sidst Jeg får vist rejst for lidt
Anonym skriver: Tak. Det drejer sig om 150 euro. Ikke meget, men meget for mig.
Det er da også penge, og det er i sedler?
kitty skriver: Du kan altid gå i din bank, og spørge, hvordan de gør. Det behøver ikke være et stort gebyr.. Hvis man har aktier i depot er det nogle gange de veksler gratis, mener jeg... Kan ikke huske om jeg fik vekslet gratis grundet det sidst Jeg får vist rejst for lidt
Jeg rejser vist også for lidt. hehe
Har dog ingen aktier. Men tager i banken mandag og hører hvordan og hvorledes.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128