jaaah.. tænk engang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2011

twinny

jaah havde man regnet med andet....?

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1538794.ece?refimg=639813

Tænk engang "vi" har betalt for deres dyre bryllup...  

Eller tv3 har, men vi betaler mange penge til tv3...

god dag tøser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

jydeinden

Tjaaa det undre vel ingen... hvis der er nogen der hungre efter mediernes opmærksomhed, så må det da være de to... De er snart værre end Sidney lee, og dét alene gør at jeg ved gud ikke kan have ondt af dem, og absolut kun brækfornemmelse til overs for det...

Anmeld

15. april 2011

twinny

jydeinden skriver:

Tjaaa det undre vel ingen... hvis der er nogen der hungre efter mediernes opmærksomhed, så må det da være de to... De er snart værre end Sidney lee, og dét alene gør at jeg ved gud ikke kan have ondt af dem, og absolut kun brækfornemmelse til overs for det...

jaah jeg har bestem heller ikk ondt af dem.... Jeg havde heller ikk regnet med andet...

Håber snart de er færdige som kendte...

Men synes bare tv3 kunne bruge vores penge på¨noget bedre og vise nogle programmer man gider at se...

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

Baby-støv skriver:

jaah havde man regnet med andet....?

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1538794.ece?refimg=639813

Tænk engang "vi" har betalt for deres dyre bryllup...  

Eller tv3 har, men vi betaler mange penge til tv3...

god dag tøser...

fuck en åndssvag grund til at opgive ægteskabet?? :O

Forstår egentlig godt at Amalie siger ja til et tv-tilbud når det er det hun brænder for, og en ægtemand burde altså støtte istedet for at sige "skrid, hvis jeg ikke kan være med"..

Stakkels Amalie der nu står med valget der hedder ægteskabet eller den karriere hun altid har drømt om..

Derudover, så nyder vi alle jo at se på hende, så hvorfor skulle de ikke have brylluppet betalt?? Det var jo god tv..

Anmeld

15. april 2011

twinny

mortilj skriver:

Forstår egentlig godt at Amalie siger ja til et tv-tilbud når det er det hun brænder for, og en ægtemand burde altså støtte istedet for at sige "skrid, hvis jeg ikke kan være med"..

Stakkels Amalie der nu står med valget der hedder ægteskabet eller den karriere hun altid har drømt om..

Derudover, så nyder vi alle jo at se på hende, så hvorfor skulle de ikke have brylluppet betalt?? Det var jo god tv..

jeg nyder ikk a se hende.... Jeg ville helst have hun ikke var en del af medierne, da jeg ikk gider at glo på hendes dumme fjæs..

eller hendes mor for den sag skyld....

og derfor gider jeg ikk betale til hende og hendes talentløse ego.

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

Baby-støv skriver:

jeg nyder ikk a se hende.... Jeg ville helst have hun ikke var en del af medierne, da jeg ikk gider at glo på hendes dumme fjæs..

eller hendes mor for den sag skyld....

og derfor gider jeg ikk betale til hende og hendes talentløse ego.

Så må du jo droppe tv3..

tv3 og i det hele taget det meste af viasat pakken er underholdning, og Amalie er underholdning for størstedelen af Danmarks befolkning.. Så på den måde hører tv3 og Amalie jo ret godt sammen..

Og hvis du virkelig har det sådan med hende, hvorfor klikker du så ind på en artikel om hende??

Anmeld

15. april 2011

Kofoed.

mortilj skriver:

Anmeld

15. april 2011

twinny

mortilj skriver:

Så må du jo droppe tv3..

tv3 og i det hele taget det meste af viasat pakken er underholdning, og Amalie er underholdning for størstedelen af Danmarks befolkning.. Så på den måde hører tv3 og Amalie jo ret godt sammen..

Og hvis du virkelig har det sådan med hende, hvorfor klikker du så ind på en artikel om hende??

Det kan man ikk i min pakke og hvis man kunne havde jeg også gjort det....  og jeg synes det er forfærdelig at Danmark skal påduttes med fordummende tv....  Tænk, der ikk er noget mere intelligent at vise i tv...

Det var noget der blev lagt ud på facebook, så har ikk klikket ind på det.  det lå bare så man kunne se overskriften. Har ikk læst det hele..

Anmeld

15. april 2011

An&Jo

Baby-støv skriver:

Det kan man ikk i min pakke og hvis man kunne havde jeg også gjort det....  og jeg synes det er forfærdelig at Danmark skal påduttes med fordummende tv....  Tænk, der ikk er noget mere intelligent at vise i tv...

Det var noget der blev lagt ud på facebook, så har ikk klikket ind på det.  det lå bare så man kunne se overskriften. Har ikk læst det hele..

så må du jo slå væk fra det..

Der er jo nok seere til det ellers ville de jo ikke blive ved med at lave nye sæsoner af det..

Anmeld

15. april 2011

twinny

mortilj skriver:

så må du jo slå væk fra det..

Der er jo nok seere til det ellers ville de jo ikke blive ved med at lave nye sæsoner af det..

det gør jeg skam også, men derfor betaler jeg deres stadigvæk til dem...  Desværre.....

Synes desværre også det er sørgerlig at folk mener det er underholdning og de gider at se det..

Men vi bliver aldrig enig.

God aften til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.