Med på træning i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Frøken J.

Jeg vil i gang med at træne igen. Jeg er godt nok gravid, så det skal ikke være noget vildt og voldsomt. Jeg havde sat mit medlemsskab i fitnessworld i bero her i graviditeten, men jeg kan ikke mere. Jeg har SÅ ondt i kroppen af at sidde/ligge de fleste dage, fordi jeg ikke kommer ret meget ud, og efter mandag har jeg kun 3 timers undervisning om onsdagen indtil læseferien. Jeg vil BEVÆGE MIG!!! NU!!! SUK!

Er der nogen der vil være med til at træne? Du behøver ikke være gravid, men må gerne være det Her i Århus.. Og meget gerne i fitnessworld. Det koster kun 229 om måneden, og de har nogle gode hold Jeg skal self. på noget der ikke er for voldsomt, og er rigtig glad for de forskellige dansehold. Dancefit og latinmix især. Og så er der jo også maskinerne  

Er der ikke nogen der er friske? Kommer aldrig afsted alene, og min krop vil BEVÆGE SIG!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Frøken J.

Kom piger, ingen der er friske?

Anmeld

17. april 2011

Sara.

Secrets skriver:

Jeg vil i gang med at træne igen. Jeg er godt nok gravid, så det skal ikke være noget vildt og voldsomt. Jeg havde sat mit medlemsskab i fitnessworld i bero her i graviditeten, men jeg kan ikke mere. Jeg har SÅ ondt i kroppen af at sidde/ligge de fleste dage, fordi jeg ikke kommer ret meget ud, og efter mandag har jeg kun 3 timers undervisning om onsdagen indtil læseferien. Jeg vil BEVÆGE MIG!!! NU!!! SUK!

Er der nogen der vil være med til at træne? Du behøver ikke være gravid, men må gerne være det Her i Århus.. Og meget gerne i fitnessworld. Det koster kun 229 om måneden, og de har nogle gode hold Jeg skal self. på noget der ikke er for voldsomt, og er rigtig glad for de forskellige dansehold. Dancefit og latinmix især. Og så er der jo også maskinerne  

Er der ikke nogen der er friske? Kommer aldrig afsted alene, og min krop vil BEVÆGE SIG!  

Jeg har faktisk overvejet fitnesworld... men kom fra det igen.. Ved nemlig at jeg ikke får taget mig sammen alene og så er det jo spild af penge...

Men danse hold er nok ikke lige mig :-) hehe.. og er ej heller gravid

Men mon ikke der er nogle tøser..

Anmeld

17. april 2011

Frøken J.

lærkes_mor skriver:

Jeg har faktisk overvejet fitnesworld... men kom fra det igen.. Ved nemlig at jeg ikke får taget mig sammen alene og så er det jo spild af penge...

Men danse hold er nok ikke lige mig :-) hehe.. og er ej heller gravid

Men mon ikke der er nogle tøser..

Det er et super godt sted Det er heller ikke fordi det er det eneste jeg vil træne, det er bare fordi det er nødt til at være lidt skånsomt ift graviditeten Men har svært ved at finde nogen  

Anmeld

17. april 2011

Sara.

Secrets skriver:

Det er et super godt sted Det er heller ikke fordi det er det eneste jeg vil træne, det er bare fordi det er nødt til at være lidt skånsomt ift graviditeten Men har svært ved at finde nogen  

Ja det kan jeg godt forstå :-)

Jeg kan vidst få lidt rabat der fordi jeg læser til pæd. på Peter Sabroe....

Anmeld

17. april 2011

Frøken J.

lærkes_mor skriver:

Ja det kan jeg godt forstå :-)

Jeg kan vidst få lidt rabat der fordi jeg læser til pæd. på Peter Sabroe....

Det skal du da udnytte 

Anmeld

17. april 2011

Sara.

Secrets skriver:

Det skal du da udnytte 

JA :-)

Kommer bare ikke afsted tror jeg :-(

Anmeld

17. april 2011

Skytten0111

Secrets skriver:

Heej..

Jeg træner selv i fitness world..

I fitness world ved storcenter nord har de mor/baby/Gravid holdtræning mandag, tirsdag og fredag hvis det kunne være noget for dig. Der bliver taget højde for om man er gravid eller ej, og så træner man også altid bækkenbunden lidt (de sidste 5 min af timen ca)..

Synes det er super godt..

Har en datter på 6 måneder, og det er bare skønt at man har muligheden for at komme afsted.

Knus Heidi

Anmeld

17. april 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Du kommer bare til Løgten  Der træner jeg i byens lokale....Dog først om aftenen

Anmeld

17. april 2011

Frøken J.

Skytten0111 skriver:

Heej..

Jeg træner selv i fitness world..

I fitness world ved storcenter nord har de mor/baby/Gravid holdtræning mandag, tirsdag og fredag hvis det kunne være noget for dig. Der bliver taget højde for om man er gravid eller ej, og så træner man også altid bækkenbunden lidt (de sidste 5 min af timen ca)..

Synes det er super godt..

Har en datter på 6 måneder, og det er bare skønt at man har muligheden for at komme afsted.

Knus Heidi

Men er det meget sådan mor-agtigt? Forstå mig ret, men det jeg godt har kunne lide ved fx danseholdene er det er meget ungdommeligt og ungdommeligt musik og ikke så kone-agtigt. Altså hvis du forstår, hehe Jeg ved at centeret på Jens Baggesensvej også har sådan nogle hold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.