Kan snart ikke mere!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Sundahl88

Hvad skal der blive af mig? Hvad skal der ske med mit liv?!

Jeg er nødt til at komme af med mine frustrationer nu da det tære mig op indeni.

Jeg har en borderline diagnose som gør at tingene i mit hoved er meget sort/hvid. Derudover er jeg rigtig dårlig til kontakt med andre mennesker hvilket betyder at jeg isolere mig rigtig meget og desuden tvivler rigtig meget på mig selv.

Jeg har kæmpet mig gennem min HF inden jeg fik min datter og følte mig klar til at gå igang med en uddannelse som sygeplejerske da fagene og jobbet virkede interessant og jeg tænkte jeg nok var kommet ud over det med at være sammen med andre mennesker osv.

Men nej!! Jeg har nu afbrudt min uddannelse og står og skal på kontanthjælp. Jeg har igennem min ungdom haft meget lidt arbejde da jeg mange gange har sagt op pga kontakten med andre mennesker og jeg er nu i den situation at jeg ikke tør at gå i gang med noget.

Jeg kan ikke forestille mig hvad jeg skulle lave i fremtiden da de ting der interesserer mig er ting jeg ikke kan pga kontakt med andre mennesker. Jeg vil så gerne udover denne "fobi" men aner ikke hvordan, da jeg altid har været sådan.

Hvad gør jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Faith

Jeg skriver lige en pb til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.