Hej piger.
Er nu 30+6, og synes virkelig ikke det er sjovt mere! - Ja, jeg ved godt at det er tidligt at jeg synes det er for meget, men det gør jeg virkelig. Supermanden ligger med hovedet ned ad, hvilket jo så vil sige at jeg har stor glæde af hans fødder ved mine ribben, og det gør virkelig ondt. Hver dag når jeg når omkring kl 16 kan jeg hverken holde til at sidde eller stå op mere, så jeg ligger efterhånden bare på langs.
Og det der med søvn?! - Det er da virleig noget opreklameret fis! - Jeg får i gennemsnit 1½ times søvn hver nat, behøver jeg fortælle at jeg er træt?
Og føj, hvor gør den bækkenløsning altså bare konstant ondt, og iskiasnerven(staves) sidder samtidig i klemme, så jeg er total pivedyr for tiden

Nå, havde bare lige brug for at komme af med min ynk, det hjælper ikke rigtig at snakke med kæresten om det, for jp, han synes virkelig at det er synd for mig og han kan godt se jeg har det hårdt, men som han så rigtig siger, så har han ingen anelse som hvad jeg går i gennem da han jo mand
Ja, så bare ynk fra mig, god weekend til alle
fra Stéphanie
Anmeld