Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Hej piger.Ja så fik jeg tid til at opdatere.Alt så fint ud, dog har jeg jo ikke haft min menstration.Min slimhinde var tyk, så hun troede ikke at der gik så længe.Jeg skal derned igen på fredag kl. 13.25, for at tjekke om jeg er ved at være klar til at stikke mig selvSå jeg fortsætter lige med min trofaste ven en uges tid mere (næsesprayen) Godt jeg ingen bivirkninger har overhovedet, så er det ikke så slemt, og jeg for at det bliver ved sådan. De var endnu engang suuuper søde. Det er så dejligt at gå dernede Er glad for de forstår og er meget åbne og venlige, og rigtig glade for at vi er så unge, og at vi så inderligt ønsker det.Kæmpe kramOg tusinde tak for alle jeres svar i min anden trådDet varmer utrolig meget
Hej piger.Ja så fik jeg tid til at opdatere.Alt så fint ud, dog har jeg jo ikke haft min menstration.Min slimhinde var tyk, så hun troede ikke at der gik så længe.Jeg skal derned igen på fredag kl. 13.25, for at tjekke om jeg er ved at være klar til at stikke mig selvSå jeg fortsætter lige med min trofaste ven en uges tid mere (næsesprayen) Godt jeg ingen bivirkninger har overhovedet, så er det ikke så slemt, og jeg for at det bliver ved sådan.
De var endnu engang suuuper søde. Det er så dejligt at gå dernede Er glad for de forstår og er meget åbne og venlige, og rigtig glade for at vi er så unge, og at vi så inderligt ønsker det.Kæmpe kramOg tusinde tak for alle jeres svar i min anden trådDet varmer utrolig meget
weeeeee
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber den kommer snart
hvor er det dejligt at du er glad for at være der, det betyder en hel del.
Putomanen skriver: Hvor er det godt at høre, at det gik godt i dag. Jeg har virkelig håbet på, at du ville få en positiv oplevelse Og hvor er det godt at du er et sted, hvor de er så søde og venlige, det betyder rigtig meget.
Hvor er det godt at høre, at det gik godt i dag. Jeg har virkelig håbet på, at du ville få en positiv oplevelse
Og hvor er det godt at du er et sted, hvor de er så søde og venlige, det betyder rigtig meget.
Ja det betyder virkelig alt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128