Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eller bare dem som ved lidt mere end mig:-)
Min datter på 15 måneder blev vaccineret i går, og har her til eftermiddag fået feber.. Kan det godt være vaccinationen der først viser sig nu...
Håber der er nogle herinde som ved det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VED det ikke 100 % ..Men har ihvertfald hørt det mange gange.
Seker skriver: Eller bare dem som ved lidt mere end mig:-) Min datter på 15 måneder blev vaccineret i går, og har her til eftermiddag fået feber.. Kan det godt være vaccinationen der først viser sig nu... Håber der er nogle herinde som ved det
ja det kan det godt... begge mine piger plejer og blive syge enten nogle timer efter de er blevet stikket eller dagen efter
aya-zia skriver: ja det kan det godt... begge mine piger plejer og blive syge enten nogle timer efter de er blevet stikket eller dagen efter
Okay tak.. Min datter har nemlig ikke før fået feber af vaccinerne og det er trods alt den 4 nu:-)
linselouise skriver: Det kan det godt man plejer dog at sige at der går en 14 dages tid før der kommer feber eller og udslæt, ved 15 mdr vaccinen
Det kan det godt man plejer dog at sige at der går en 14 dages tid før der kommer feber eller og udslæt, ved 15 mdr vaccinen
okay tak for det svar.. skal jeg da huske, hvis det sker om 14 dage også
Seker skriver: okay tak for det svar.. skal jeg da huske, hvis det sker om 14 dage også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128